A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Így zavarta meg a trendet a Ferrari a 2024-es felfüggesztésével
A Ferrari, a Haas és a Williams csapatok külön utat járnak a felfüggesztésük tervezésében, a Ferrari hosszabbítást alkalmazott a vázban, illetve a váltóház és az ütközéstől védő keret rövidítésével tett lépéseket az SF-24 modell tervei szerint. A változtatásoknak köszönhetően jobban illeszkedik a csapat céljaihoz és aerodinamikai hatékonyságához. A vonórúd pozíciója is változott, ami kedvező hatással van az autó aerodinamikájára és vezethetőégére. A McLaren is módosított a felfüggesztésén, az MCL36 keretében az irányítókart és az alkatrészek elhelyezkedését is megváltoztatta, hogy javítsa az aerodinamikai hatást és a teljesítményt. A felfüggesztés tervezésénél mindkét csapat megtartotta saját stílusát és DNS-ét, miközben újításokkal próbálják növelni az autók teljesítményét és versenyképességét.