Az új TD018-as direktíva korlátozni fogja az első szárnyak rugalmasságát nagy terhelés alatt, ami hatással lehet a teljesítményre. A Ferrari és Fred Vasseur már dolgoznak az új szabályoknak megfelelő szárnyon, és a csapat előnyhöz juthat. Toto Wolff szerint a Ferrari lehet az első, aki jelentős előrelépést tesz a konstrukcióval, csökkentve a hátrányát a McLarenhez képest. A Mercedes csapat a monacói hétvége után vissza akar térni a pozitív pályára, és kíváncsian várják, hogy hogyan alakulnak a dolgok a következő versenyeken.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Herbert: Hamilton régi varázsa „elmúlt” – a sokkoló visszavonulás sem kizárt
Lewis Hamilton 2025-ben először zárt dobogó nélkül, és bár 2026-ban nagy szabályváltozások jönnek, Johnny Herbert szerint... -
Nelson Piquet Jr. győzelmet aratott a brazil TCR-sorozatban
Nelson Piquet Jr. bajnokságot nyert a brazil TCR-sorozatban -
A Ferrari és Hamilton viszonya: A csapat mérnöke szerint téves az általános vélemény
Lewis Hamilton első ferraris szezonját nehéz diadalmenetként jellemezni, de az istálló egyik vezető mérnöke, Matteo Togninalli... -
A Dakar címvédője: Az ünnepelt győzelme és hosszú út a sikerig
Yazeed Al Rajhi 10 év kemény munka után 2025-ben megnyerte a Dakart, ami után már tudja,... -
Az FIA-vezető kiderítette a 2022-es F1-es szabályok hibáját
Nikolas Tombazis szerint a 2022-ben bevezetett ground-effect szabályok több céljukat is teljesítették, különösen a pénzügyi fenntarthatóság... -
Aprilia 2027-es erőforrással: a fejlesztés folyamatban
Massimo Rivola elárulta, már beindították a 2027-es motorblokkot, de magát a versenygépet egyelőre fejlesztik.