A Japán Nagydíj hétvégéjén a pálya szélén lángra kaptak a száraz füves területek a kopóblokkok szikrái miatt, ezért az FIA vizsgálatot indított az eset után. Christian Menath, az újságíró a Motorsport Magazin YouTube-csatornáján az acél kopóblokkok bevezetését javasolja alternatívaként a tűzesetek megelőzése érdekében. Az új kopóblokkok bevezetése azonban hatással lehet az autók erősorrendjére, mivel az acél komponensek kopása eltér a titánéhoz képest. A ground-effect korszak autói érzékenyen reagálnak a hasmagasság változásaira, ez pedig tisztességtelen előnyhöz vezethet, ha a csapatoknak meg kell változtatniuk a beállításokat. A szabályváltozás akár már ebben a szezonban életbe léphet, ami hatással lehet az erősorrendre, míg a Ferrari világbajnoka elveszítette a jogosítványát, és a Forma-1 2026-os versenynaptára is már megvan.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...