A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Ebbe az új irányba indult a McLaren az MCL38 fejlesztésekor
Az MCL38 az Abu-Dzabiban látott gép evolúciójának következő lépcsőfoka, a teljes kasztnit optimalizálták a tavalyi év teljesítményének további javítása érdekében. Az oldaldobozokon láthatók változások, egy rámpaszerű elem és egy újragondolt csatorna segíti a hőelvezetést a motorvédő lemez polcszerű kivágásánál. A légbeömlő szűkebb és magasabb, ami más megközelítést mutat az RB18 és RB19 modellekhez képest. A McLaren lehet, hogy úttörő lesz ebben az irányban, de várhatóan más csapatok is követni fogják ezt a megoldást az év során. A vonórudas első felfüggesztése és a nyomórudas hátsó felfüggesztés az MCL38-nál jellemző, ami a csapat saját fejlesztéseiből ered. Az aerodinamikai előnyök mellett a McLarena aerodinamikai és mechanikai téren is törekedett a tökéletesítésre. A csapat további újításokat is tervez, például a padlólemez és az első és hátsó szárnyak terén, hogy versenyképes maradjon a Formula-1-ben.