Chang január elején váltotta Greg Maffeit a Liberty élébe, miután a cég átvette az F1-et, és célul tűzte ki, hogy új közönséget és piacokat hódít meg. A 2025-ös Globális F1-es Rajongói Felmérés eredményei azt mutatják, hogy nők és fiatalabb generációk egyre inkább érdeklődnek a világbajnokság iránt. Chang szerint az F1 változásai új szintre emelték a sorozatot, az USA-ban megnőtt az érdeklődés, és Miamival, valamint Las Vegasszal bővült a futamok száma. Az F1 már nemcsak sport, hanem kulturális jelenség is, amely vonzza az új nézőket és márkákat. Chang szerint a Liberty új stratégiája, mint a Disney és a Lego partnerségek, segít az érdeklődés fenntartásában a szurkolók körében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Junior WRC címről lemaradó versenyző a WRC2-be lép – Az új kihívások felé
Igazán izgalmas körülmények között dőlt el idén a Junior WRC bajnoki címe, amit végül Mille Johansson... -
„Folyamatosan beszélünk” – Verstappen Hornerről
Max Verstappen szerint Christian Horner rengeteg üzenetet ír neki, és a versenyhétvégék során, de akár a... -
Azonnali Megmozdulás – Marko készen áll segíteni Verstappennek a telefonon keresztül is
Helmut Marko 2026-ban már nem lesz a Red Bull Forma-1-es csapatának tagja, ugyanakkor egyértelművé tette: Max... -
A Ferrari kemény válaszra készül Hamilton számára
De az is benne van a pakliban a korábbi F1-es pilóta szerint, hogy Lewis Hamilton lesz... -
Montoya: Piastri csapatváltás előtt áll
Montoya: Piastri már más csapatokkal tárgyal -
Az F1-es Verstappen az új csapatában keresi a sikert
A holland pilóta szponzora elhagyja a Minardi csapatát, Michael Schumacher közel van a visszatéréshez, Vettel pedig...