Chang január elején váltotta Greg Maffeit a Liberty élébe, miután a cég átvette az F1-et, és célul tűzte ki, hogy új közönséget és piacokat hódít meg. A 2025-ös Globális F1-es Rajongói Felmérés eredményei azt mutatják, hogy nők és fiatalabb generációk egyre inkább érdeklődnek a világbajnokság iránt. Chang szerint az F1 változásai új szintre emelték a sorozatot, az USA-ban megnőtt az érdeklődés, és Miamival, valamint Las Vegasszal bővült a futamok száma. Az F1 már nemcsak sport, hanem kulturális jelenség is, amely vonzza az új nézőket és márkákat. Chang szerint a Liberty új stratégiája, mint a Disney és a Lego partnerségek, segít az érdeklődés fenntartásában a szurkolók körében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
McLaren botrány: korábbi pilótájuk kinevetése és kínos poénok az évzáró bulin
Két bajnoki címet is ünnepelhetett a McLaren csapata a karácsony előtt megtartott évzáró összejövetelen. A mikrofont... -
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
Brilliant Driver Program: A vezetési tehetség kibontakozása
Komoly sikereket ért el a Brilliant Driver Program: Krózser Menyhért a gokartversenyzés csúcsán ért el komoly... -
Ogier: 20 éves pályafutása sikerének váratlan mértékű fejlődése
Sébastien Ogier pénteken átvehette az idei vb-címet a FIA díjátadó gálán Üzbegisztánban, ahol a francia versenyző... -
Krisz továbbra is bajnok Németországban – Jézuska segítségével
Bár egy versenyt ki kellett hagynia, mégis sikerült megismételnie a bravúrt Gilyén Krisztiánnak. -
A bajnoki cím titka: Norris-szabály, avagy hogyan verik el Max és Oscar a versenyzőket
Lando Norris a 2025-ös szezon fináléjában, Abu Dhabiban harmadik helyével biztosította be első világbajnoki címét, és...