Chang január elején váltotta Greg Maffeit a Liberty élébe, miután a cég átvette az F1-et, és célul tűzte ki, hogy új közönséget és piacokat hódít meg. A 2025-ös Globális F1-es Rajongói Felmérés eredményei azt mutatják, hogy nők és fiatalabb generációk egyre inkább érdeklődnek a világbajnokság iránt. Chang szerint az F1 változásai új szintre emelték a sorozatot, az USA-ban megnőtt az érdeklődés, és Miamival, valamint Las Vegasszal bővült a futamok száma. Az F1 már nemcsak sport, hanem kulturális jelenség is, amely vonzza az új nézőket és márkákat. Chang szerint a Liberty új stratégiája, mint a Disney és a Lego partnerségek, segít az érdeklődés fenntartásában a szurkolók körében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az esélyek felélénkülnek: Lawson a Red Bull visszatéréséről
A Racing Bulls pilótája, Liam Lawson őszintén beszélt arról, eszébe sem jutott, hogy 2026-ra esetleg visszatérhet... -
Az önbizalom és alázat fontossága a teljesítmény terén: Lando Norris és Max Verstappen példája
„Lando túl magabiztos és öntelt, és nem teljesít úgy nyomás alatt, mint Max” -
A Ferrari jövője: Hamilton szerint személyi változásokra van szükség 2026-ra
A hétszeres világbajnok Lewis Hamilton szerint a Ferrarival közösen meg kell vizsgálniuk a személyi változtatások lehetőségét... -
Őszinte vallomások a vb-döntő előtt: A három bajnokesélyes bevallotta hibáikat
A 2025-ös Forma-1-es szezon mindent eldöntő hétvégéje előtt a három bajnokesélyes — Lando Norris, Max Verstappen... -
F1-Archív: A Honda távozása a sportágban
Őrült futam Dzsiddában, a McLaren szerint a Mercedes a V6-os éra favoritja, győzelmeket céloz a Super... -
Hamilton: A Korszak Vége és a Hiánytalan Búcsú
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton kijelentette, hogy nem fogja hiányolni a jelenlegi, úgynevezett „ground effect-korszakot”,...