Chang január elején váltotta Greg Maffeit a Liberty élébe, miután a cég átvette az F1-et, és célul tűzte ki, hogy új közönséget és piacokat hódít meg. A 2025-ös Globális F1-es Rajongói Felmérés eredményei azt mutatják, hogy nők és fiatalabb generációk egyre inkább érdeklődnek a világbajnokság iránt. Chang szerint az F1 változásai új szintre emelték a sorozatot, az USA-ban megnőtt az érdeklődés, és Miamival, valamint Las Vegasszal bővült a futamok száma. Az F1 már nemcsak sport, hanem kulturális jelenség is, amely vonzza az új nézőket és márkákat. Chang szerint a Liberty új stratégiája, mint a Disney és a Lego partnerségek, segít az érdeklődés fenntartásában a szurkolók körében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Kermor Motorsport: Többfrontos építkezés és sikerek
A Kermor Motorsport 2025-ben saját gokartcsapatot hozott létre Vida Zoltán irányításával, négy versenyzővel indulva, akik közül... -
Verstappen: A történelem első versenyzője három különböző számmal a háta mögött
Max Verstappen elárulta, hogy az FIA elfogadta kérelmét a korábban választott rajtszámának megváltoztatására – de végül... -
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási...