Az F1 adatai ellentmondanak a sorozat állítólagos közösségi médiás „krízisének”

Kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:

Az F1 adatai ellentmondanak a sorozat állítólagos közösségi médiás „krízisének”

A Forma–1 saját adatai alapján cáfolja a Buzz Radar kutatási eredményeit, amelyek szerint a Red Bull dominanciája jelentősen lehangoló hatással van a sportra. Az F1 saját mértékegységei szerint az FOM csatornáinak követői már majdnem nyolcszor annyian vannak, mint amit a Buzz Radar állít. Az F1 által birtokolt csatornák a második legnagyobb növekedést érték el a követők terén a sportliga között, csak a spanyol La Liga utasította meg őket ebben. A közösségi médiás aktivitás is négy százalékkal javult idén az előző évekhez képest. Így tehát nem olyan súlyos a helyzet, amint azt a Buzz Radar feltételezte. Azonban a verseny izgalmassága a Red Bull dominanciája miatt csökkent, bár az Aston Martin csapata pénzügyileg nem volt sikeres a tavalyi szezonban. Lando Norris szerint a Red Bull dominanciája az izgalmak alapját jelenti.

Tovább a cikkhez

Forrás: hu.motorsport

Kapcsolódó bejegyzések