A Ferrari csapatfőnöke tavaly azt ígérte, hogy a 2025-ös versenyautó teljesen új lesz, ám ez kockázatosnak bizonyult, mivel a csapat sikeres szezont zárt. Enrico Cardile hagyta jóvá az autó teljes átalakítását, ami most problémákat okoz. Cardile azonban már az Aston Martinhoz igazolt, mikor az új autó tervei elkészültek. A változtatásoknak Hamilton is csalódott, mivel a csapat mérnökeinek hiányzott a kreativitás a versenyhétvégéken. A Red Bull példáját kellene követniük a siker érdekében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Vasseur vallomása: A pszichológiai kihívások 2026-ban az év közbeni átállás során
Vasseur: Alábecsültem, mekkora pszichológiai teher 2026-ra átállni már év közben - F1VILÁG.HU -
Vasseur reakciója Leclerc „most vagy soha” kijelentésére
A Ferrari 2025-ben rémálomszerű szezont zárt: a csapat egyetlen nagydíjgyőzelmet sem szerzett, ami tovább növelte a... -
Az új fórmula-1 csapat érkezését jelző cím: „Audi Revolut F1 Team: köszöntés a versenypályán, búcsúzás a Saubertől!
Az Audi jövőre debütáló csapata körül egyre több minden körvonalazódik, miközben a Sauber 33 év után... -
Vasseur határozott válasza Leclerc „most vagy soha” kijelentésére
A Ferrari csapatfőnöke reagált Leclerc kijelentésére, aki szerint a Scuderia egy amolyan „most vagy soha” pillanathoz... -
Minden, amit teszünk, meghatározza sorsunk – A McLaren története
A McLaren csapatfőnöke, Andrea Stella szerint szimbolikus jelentőségű, hogy ilyen kevés választotta el egymástól két pilótáját... -
A Ferrari 2026-os F1-es autója sikeresen teljesítette a töréstesztet
A Ferrari sikeresen teljesítette a 2026-os Forma-1-es erőforrás- és kasztniszabályok bevezetése előtti egyik legfontosabb kötelezettséget: átment...