Az Aston Martin fejlesztési története a 2023-as évtől kezdve folyamatosan változatos volt, az új elemek nem mindig hoztak előrelépést, így a csapat sokszor visszaesett a mezőnyben. Imolában idén először jelentek meg komolyabb újítások az AMR25-ön, de ez nem hozott pontszerzést a csapatnak. Az Aston Martin még az építkezési fázisban van, új gyárban helyezkednek el, Adrian Newey csatlakozott hozzájuk, és új szélcsatornájuk is mostanában kezdett működni. Bár a csapatnak még van hova fejlődnie, látszólag először mutattak igazán biztató jeleket a szezonban, kijelentéseik szerint az imolai verseny pozitívumokat is hozott a gyorsabb autó fejlesztése tekintetében. Alonso és Stroll is jó eredményt ért el az időmérőn és a verseny elején, de a biztonsági autós periódusok és a gumihátrány hátráltatta őket a végén, mégis elégedettek voltak az elért fejlődéssel és a csapatpotenciállal a jövőt illetően.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Sainz szerint Norris hatalmas előnnyel várhatja az F1 vb-döntőt: „Abu Dhabi Lando pályája”
Az idei Forma-1-es szezon utolsó felvonása következik Abu-Dhabiban, ahol Lando Norris, Max Verstappen és Oscar Piastri... -
Készüljön a hóra: indul az ERC-szezon finn versennyel!
Bő egy év múlva akár havas finn versennyel is kezdődhet az ERC-szezon, miután a projekt közelebb... -
Tsunoda vallomása: Az F1 az életem – A Red Bull váltásáról való bánat
A katari hétvégét követően jelentette be a Red Bull, hogy Yuki Tsunoda 2026-ban kikerül a Forma-1... -
A barátság repülőgépe: amikor a pilótavacsora útját állják
Sorozatban negyedik évben rendezték meg az F1-es szezonzáró hétvégéjén a versenyzők közös vacsoráját, de ezúttal is... -
Az esélyek felélénkülnek: Lawson a Red Bull visszatéréséről
A Racing Bulls pilótája, Liam Lawson őszintén beszélt arról, eszébe sem jutott, hogy 2026-ra esetleg visszatérhet... -
Az önbizalom és alázat fontossága a teljesítmény terén: Lando Norris és Max Verstappen példája
„Lando túl magabiztos és öntelt, és nem teljesít úgy nyomás alatt, mint Max”