Fernando Alonso az ötödik helyről rajtolhat a spanyol Nagydíjon, megelőzve Carlos Sainzot a rajtrács sorrendjében, míg Lance Stroll a nyolcadik pozícióból indulva a két Ferrari előtt végzett. Az Aston Martin bátor döntést hozott az időmérő második szakaszában, közepes keménységű gumikkal választva az utolsó körökre, sikeresen kiejtve a Ferrarikat és Lewis Hamiltont is a Q3-ból. Jacques Villeneuve kritizálta a Ferrari stratégiáját, úgy vélekedett, hogy követniük kellett volna az Aston Martin példáját. Ted Kravitz nem hisz Alonso kijelentésének, miszerint Adrian Newey részt vett a fejlesztésekben, és kiemelte az Aston Martin autójának fejlődését. Az Aston Martin egyértelművé tette, hogy Newey a jövőre koncentrál, ugyanakkor ebédidőben konzultál a jelenlegi problémák megoldása érdekében. Piastri és Hamilton is kifejtették véleményüket Verstappennel és az Emilia-Romagna Nagydíjjal kapcsolatban.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...