A La Sarthe-versenypályán zajló tesztnapon a 8-as Toyota, Brendon Hartley-vel a volán mögött vezetett a hiperautók között, előzve a címvédő Ferrari és Robert Kubica Ferrarijait. Mick Schumacher Alpine-ja a negyedik helyre zárult, az Aston Martin és Peugeot pedig küszködött. Fontos megjegyezni, hogy ez még csak a tesztnap volt, így nem a legjobb egykörös tempó volt a fő szempont. Az LMP2-ben a United Autosports és a Lexus voltak a leggyorsabbak, a pályatesztek folytatódnak Le Mans-ban, az időmérő pedig hamarosan kezdetét veszi.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...