Az 2004-es Monacói Nagydíjon történt egyedi eset egy hollywoodi rablási filmből valószínűsíthető jelenet volt. Egy 300 000 dolláros gyémánt került a Jaguar autó orrkúpjára, azonban ez a drága ékszer a verseny során rejtélyes módon eltűnt. A gyémánt a Warner Brothers és a Jaguar együttműködéséből született, mint az „Ocean’s Twelve” film promóciójának része.
A 1,4 karátos fehér gyémántokat a Steinmetz biztosította, és az autókra egy prekérózus helyre, az orrkúpra helyezték el. Christian Klien és Mark Webber autóira kerültek a drágakövek, amelyek együtt több mint 1 millió dollár értékűek voltak. Azonban a baleset beigazolta, hogy a gyémántok biztonsága nem volt garantált: Klien a verseny során összetörte az autóját, és a gyémánt elveszett.
Az eset után pletykák terjedtek, hogy hova tűnhetett el a drága ékszer; a korlátba szorulhatott, vagy a tengerbe juthatott valamilyen csatornán keresztül. Bár a gyémánt soha nem került elő, a történet mindmáig az F1 egyik legfurcsább és megoldatlan rejtélye maradt. A Jaguar Racing és a Warner Brothers együttműködése nemcsak a filmet népszerűsítette, de emlékezetes és különleges módon kapcsolta össze a művészetet és a valóságot.