A Spanyol Nagydíj alaphangját a közel 50 Celsius-fokos aszfalt adta, mely erősen koptatta a gumikat, így a gumikezelés kulcsfontosságú volt. A McLaren kettős győzelemre állt, de a Red Bull váratlan háromkiállásos stratégiával próbált ellene taktikázni. A Red Bull agresszív taktikájával próbálták ellensúlyozni a McLaren hosszú etapokon való gumikezelését, de majdnem sikerült nekik. A Red Bull centralizált stratégiát alkalmazott a gumikezelési képesség helyett a sebességre, és a lágyabb gumi előnyét kihasználva támadott. A Red Bull okos döntéseket hozott a forgalomban és a bokszkiállásoknál, amelyek ellensúlyozták a hátrányokat. A verseny Verstappen közepes gumi váltásával vált izgalmassá, amikor a McLaren már nem érezte magát annyira veszélyben.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Ferrari sikeres új vezetővel navigál az F1 csúcsára
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari... -
A Verstappen-Hamlin duó uralja a versenypályákat: Az év legjobbjai a sorban
Verstappen idén is a csúcson, Hamlin egyetlen NASCAR-pilótaként jutott be a világ 10 legjobb versenyzője közé... -
Visszatérő ritkaságok: Az 2026-os F1-es szezon új jelenségei
Az FIA közzétette a 2026-os F1-es szezon nevezési listáját, amely immár 11 istállót és 22 versenyzőt... -
Verstappen továbbra is kapcsolatban maradt a Hornerrel a kirúgása után
Max Verstappen és Christian Horner között szoros kapocs alakult ki az évek során, ez pedig azután... -
Verstappen őszinte vallomása: nehéz év, s a helyzet „egyszerűen sz*r”
Max Verstappen őszintén beszélt arról, milyen megterhelő időszakon megy keresztül versenymérnöke, Gianpiero Lambiase, és hogyan hatott... -
Az F1 históriájában: Villeneuve két ferrarist lehülyézte a pályán
A kanadai szerint Rubens Barrichello és Michael Schumacher is viccet csinált a sportból 2002-ben. Lauda 52...