A Spanyol Nagydíj alaphangját a közel 50 Celsius-fokos aszfalt adta, mely erősen koptatta a gumikat, így a gumikezelés kulcsfontosságú volt. A McLaren kettős győzelemre állt, de a Red Bull váratlan háromkiállásos stratégiával próbált ellene taktikázni. A Red Bull agresszív taktikájával próbálták ellensúlyozni a McLaren hosszú etapokon való gumikezelését, de majdnem sikerült nekik. A Red Bull centralizált stratégiát alkalmazott a gumikezelési képesség helyett a sebességre, és a lágyabb gumi előnyét kihasználva támadott. A Red Bull okos döntéseket hozott a forgalomban és a bokszkiállásoknál, amelyek ellensúlyozták a hátrányokat. A verseny Verstappen közepes gumi váltásával vált izgalmassá, amikor a McLaren már nem érezte magát annyira veszélyben.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Red Bull csapat döntése nyomán Tsunoda esélyei a visszatérésre a Forma-1 mezőnyébe
Yuki Tsunoda 2026-ra versenyzői ülés nélkül maradt, miután a Red Bull meghozta döntéseit, ám Laurent Mekies... -
A F1-től búcsúzó ellenlábasa vádolja álhírgyártással Hornerről
Helmut Marko távozik a Red Bull F1-es csapatának életéből, ezzel végleg lezárul egy korszak az elmúlt... -
A Ferrari elvárja, hogy a pilóták nyíltan kritizálják a csapatot
A sajtónak adott nyilatkozatokat nem nézi, a pilótáktól pedig egyenesen elvárja a kritikát Frédéric Vasseur, a... -
Futurisztikus pillanat: az Aston Martin Honda motorja zeng, és Verstappen is rajong érte!
Ízelítő a jövőből: megszólalt az Aston Martin Honda-motorja, még Verstappen is lájkolta! - F1VILÁG.HU -
Az álnéven indult gokartverseny titokzatos hőse: Kimi Antonelli
Álnéven indult gokartversenyen Kimi Antonelli -
Az F1 film létrejötte: Két ötlet találkozása
Két ötletből született meg az F1 film