Az Imolai futam után kritikát kapott a versenyirányítás döntése, miszerint Esteban Ocon és Kimi Antonelli lerobbant autóihoz különböző biztonsági autós fázisokat rendeltek. Az ellentmondások ellenére Alexander Wurz, a GPDA elnöke, támogatta a döntéseket. Wurz hangsúlyozta, hogy a versenyigazgató helyes döntéseket hozott az autók lerobbanása után a pályán, az esetek tisztázása és az emeltbiztonsági szint érdekében. Az osztrák volt pilóta kiemelte, hogy az ilyen döntéseket Jules Bianchi tragédiája után indult biztonsági intézkedések sorozata tette szükségessé a Forma-1-ben. Az esetről szólva azt emelte ki, hogy a biztonság mindig az első helyen kell, hogy álljon minden versenypályán.
Kapcsolódó bejegyzések
-
NASCAR Szomorúság: Michael Annett 39 éves korában elhunyt
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Az álmoknak ára van: kudarc Mexikóban és Chicagóban a NASCAR számára
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Helyszíni: Elsőre Norris előnyben!
Az első nap végén a McLaren vb-éllovasa tűnik a leginkább magabiztosnak: Mészáros Sándor és Horváth Dániel... -
A „Hamilton véleménye: A Red Bull egy pilótatemető
Lewis Hamilton nincs túl jó véleménnyel a Red Bull által biztosított környezetről, és aggódik Isack Hadjarért. -
A láz, mint kezdet: Norris vezet az F1 szezonzáróján – A pénteki hírek és sztorik
Norris kezdte az élen az F1 szezonzáró hétvégéjét, Verstappen a tempót, Piastri a ritmust keresi, Brown... -
Marko figyelmeztetése: A McLaren hibáira nem számíthatunk
Miután Lando Norris uralta a pénteki szabadedzéseket Abu Dhabiban, a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko elismerte,...