A Mercedesnek tavaly és idén is jól ment Montréalban, ahol George Russell és csapata végig kontrollálták a futamot, jobban kezelik a gumikat mint Verstappen. Az átalakított hátsó felfüggesztés lehet az egyik oka ennek a versenyképességnek, ahogy Toto Wolff is kiemelte. Bár az aszfaltcsúcs hőmérséklete ismét magas volt, a sima pálya és a vonalvezetés kedvező a Mercedes számára, ahol kevésbé szenvednek a hőtől és a gumik kopásától. Az új felfüggesztés ellenére a csapat óvatos, mert tudják, hogy változó teljesítményt nyújtanak, és más pályákon más kihívások várnak rájuk. Wolff szerint azonban az újítások jó irányba mutatnak, bár a szabályok között nehéz megállapítani, hogy valóban hatékonyak-e.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az év legizgalmasabb MotoGP-szezonjának áttekintése a Formula Motocastban
Kik voltak idén a legjobb versenyzők? Melyek volt a szezon legemlékezetesebb pillanatai? És mennyire jöttek be... -
A Junior WRC címről lemaradó versenyző a WRC2-be lép – Az új kihívások felé
Igazán izgalmas körülmények között dőlt el idén a Junior WRC bajnoki címe, amit végül Mille Johansson... -
„Folyamatosan beszélünk” – Verstappen Hornerről
Max Verstappen szerint Christian Horner rengeteg üzenetet ír neki, és a versenyhétvégék során, de akár a... -
Azonnali Megmozdulás – Marko készen áll segíteni Verstappennek a telefonon keresztül is
Helmut Marko 2026-ban már nem lesz a Red Bull Forma-1-es csapatának tagja, ugyanakkor egyértelművé tette: Max... -
A Ferrari kemény válaszra készül Hamilton számára
De az is benne van a pakliban a korábbi F1-es pilóta szerint, hogy Lewis Hamilton lesz... -
Montoya: Piastri csapatváltás előtt áll
Montoya: Piastri már más csapatokkal tárgyal