A Mercedesnek tavaly és idén is jól ment Montréalban, ahol George Russell és csapata végig kontrollálták a futamot, jobban kezelik a gumikat mint Verstappen. Az átalakított hátsó felfüggesztés lehet az egyik oka ennek a versenyképességnek, ahogy Toto Wolff is kiemelte. Bár az aszfaltcsúcs hőmérséklete ismét magas volt, a sima pálya és a vonalvezetés kedvező a Mercedes számára, ahol kevésbé szenvednek a hőtől és a gumik kopásától. Az új felfüggesztés ellenére a csapat óvatos, mert tudják, hogy változó teljesítményt nyújtanak, és más pályákon más kihívások várnak rájuk. Wolff szerint azonban az újítások jó irányba mutatnak, bár a szabályok között nehéz megállapítani, hogy valóban hatékonyak-e.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A 2026-os F1-es bemutatók időpontjai
Van, aki autót, van, aki festést mutat, van, aki csak online, van, aki óriási felhajtással: mutatjuk,... -
Verstappen őszinte vallomása: nehéz év, s a helyzet „egyszerűen sz*r”
Max Verstappen őszintén beszélt arról, milyen megterhelő időszakon megy keresztül versenymérnöke, Gianpiero Lambiase, és hogyan hatott... -
„Alábecsültük a nehézségeket” – Vasseur Hamiltonról
Fred Vasseur szerint Lewis Hamiltonnak minden nehézséget okozott 2025-ben. és a mai F1-ben a nüanszok összeadódása... -
Az arany visszatért: Vámosi Tibor negyedszeres bajnok
A BMW hibátlanul működött, neki csak vezetnie kellett: a futamokat uralva, a győzelmeket sorban szerezve lett... -
Jenson Button elképesztő fittsége és ostoba döntése: Íme a videók!
Jenson Button néhány hete fejezte be a pályafutását a profi autóversenyzés világában, de úgy látszik, nem... -
Norris egykori tanára: „Arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy Lando megmaradt önazonosnak”
Lando Norris 2025-ben, az Abu Dhabi Nagydíjon váltotta valóra gyerekkori álmát: egy keményen megszerzett dobogóval biztosította...