A Mercedesnek tavaly és idén is jól ment Montréalban, ahol George Russell és csapata végig kontrollálták a futamot, jobban kezelik a gumikat mint Verstappen. Az átalakított hátsó felfüggesztés lehet az egyik oka ennek a versenyképességnek, ahogy Toto Wolff is kiemelte. Bár az aszfaltcsúcs hőmérséklete ismét magas volt, a sima pálya és a vonalvezetés kedvező a Mercedes számára, ahol kevésbé szenvednek a hőtől és a gumik kopásától. Az új felfüggesztés ellenére a csapat óvatos, mert tudják, hogy változó teljesítményt nyújtanak, és más pályákon más kihívások várnak rájuk. Wolff szerint azonban az újítások jó irányba mutatnak, bár a szabályok között nehéz megállapítani, hogy valóban hatékonyak-e.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A visszatérés izgalma: A legendás F1-es játéksorozat új köntösben jelenik meg jövőre
A MicroProse és Geoff Crammond újra összeáll, hogy megújult formában feltámassza a generációk gyerek- és fiatalkorát... -
Váratlan részletet fedett fel Verstappen a Hornerrel való kapcsolatáról
Amikor a júliusi Brit Nagydíj után menesztették Christian Hornert a Red Bull F1-es csapatvezetői posztjáról, úgy... -
2026: Az Alpine célja – Harc a pontokért minden hétvégén a Nielsen szerint
Az Alpine már 2025 korai szakaszában meghozta a fájdalmas döntést: idő előtt leállította az aktuális autó... -
Vizin Tamás ismét hódító formában a dobogón
A Lotus Cup Europe idén utoljára futott ezen a néven. Miközben új fejezet íródik, egy korszak... -
Az F1 csatája: Verstappen empatikus szavai Hamilton és a Ferrari iránt
Verstappennek „fáj” látni Hamilton ferraris szenvedését - F1VILÁG.HU -
Újjászületik a F1 legendás játéka a generációk számára
Az F1-es szimulációs játékok legendája visszatér, hogy a régi szériát feltámasztva és frissítve, újításokkal ellátva életre...