A Forma-1-es Kanadai Nagydíj előtt a McLaren és további 4 csapat módosításokat hajtott végre az autóikon. A szabályok szigorodtak, így az első szárnyaknak hajláskor legfeljebb 10 mm eltérést engedtek csak meg a korábbi 15 mm helyett. A McLaren folyamatos fejlesztéseket végzett az első és hátsó szárnyakkal, valamint az első felfüggesztés geometriájával is. A Mercedes is újításokat mutatott be, például nagyobb fékbeömlőnyílásokkal és átdolgozott padlólemezzel, hogy növeljék a teljesítményüket a montreali pályán. A Racing Bulls és az Alpine szintén módosításokat hajtottak végre az első szárnyakkal, hogy több lehetőséget teremtsenek maguknak a hétvégén. Az olasz csapat aerodinamikai változtatásokat vezetett be a hátsó kerékagyhoz illesztett szárnyaknál is, egy új szárnyvéglappal.
Kapcsolódó bejegyzések
-
M-Sport bejelentése: három Rally1-es autó a szezonnyitón
Grégoire Munster ugyan kikerült az M-Sport teljes munkaidős versenyzői közül, de a Monte-Carlo Rallyn Rally1-es autóval... -
A Ferrari sikeres új vezetővel navigál az F1 csúcsára
Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari... -
Az őszinte vallomás: Verstappen okát árulta el, miért ebédelt Wolff-fal Szardínián
Max Verstappen részletesen felidézte, hogyan futott össze a Forma-1 nyári szünetében Szardínián Toto Wolff-fal, miután a... -
A győzelemre kész Pintér Zsombor
Fiatal kor, büntetősúly, fordított rajtrácsos startok: mindezek ellenére dominálta a Swift Cup Europe szezonját a GFS... -
Kiderült, mikor mutatkozik be a 2026-os KTM
Hivatalossá vált, hogy január 27-én hullik le a lepel a KTM motorjairól, ráadásul a gyári alakult... -
A halálos síbalesettel sújtott Brad Keselowski tragédiája
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven.