A Forma-1-es Kanadai Nagydíj előtt a McLaren és további 4 csapat módosításokat hajtott végre az autóikon. A szabályok szigorodtak, így az első szárnyaknak hajláskor legfeljebb 10 mm eltérést engedtek csak meg a korábbi 15 mm helyett. A McLaren folyamatos fejlesztéseket végzett az első és hátsó szárnyakkal, valamint az első felfüggesztés geometriájával is. A Mercedes is újításokat mutatott be, például nagyobb fékbeömlőnyílásokkal és átdolgozott padlólemezzel, hogy növeljék a teljesítményüket a montreali pályán. A Racing Bulls és az Alpine szintén módosításokat hajtottak végre az első szárnyakkal, hogy több lehetőséget teremtsenek maguknak a hétvégén. Az olasz csapat aerodinamikai változtatásokat vezetett be a hátsó kerékagyhoz illesztett szárnyaknál is, egy új szárnyvéglappal.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A 2026-os F1-es bemutatók időpontjai
Van, aki autót, van, aki festést mutat, van, aki csak online, van, aki óriási felhajtással: mutatjuk,... -
Verstappen őszinte vallomása: nehéz év, s a helyzet „egyszerűen sz*r”
Max Verstappen őszintén beszélt arról, milyen megterhelő időszakon megy keresztül versenymérnöke, Gianpiero Lambiase, és hogyan hatott... -
„Alábecsültük a nehézségeket” – Vasseur Hamiltonról
Fred Vasseur szerint Lewis Hamiltonnak minden nehézséget okozott 2025-ben. és a mai F1-ben a nüanszok összeadódása... -
Az arany visszatért: Vámosi Tibor negyedszeres bajnok
A BMW hibátlanul működött, neki csak vezetnie kellett: a futamokat uralva, a győzelmeket sorban szerezve lett... -
Jenson Button elképesztő fittsége és ostoba döntése: Íme a videók!
Jenson Button néhány hete fejezte be a pályafutását a profi autóversenyzés világában, de úgy látszik, nem... -
Norris egykori tanára: „Arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy Lando megmaradt önazonosnak”
Lando Norris 2025-ben, az Abu Dhabi Nagydíjon váltotta valóra gyerekkori álmát: egy keményen megszerzett dobogóval biztosította...