A Forma-1-es Kanadai Nagydíj előtt a McLaren és további 4 csapat módosításokat hajtott végre az autóikon. A szabályok szigorodtak, így az első szárnyaknak hajláskor legfeljebb 10 mm eltérést engedtek csak meg a korábbi 15 mm helyett. A McLaren folyamatos fejlesztéseket végzett az első és hátsó szárnyakkal, valamint az első felfüggesztés geometriájával is. A Mercedes is újításokat mutatott be, például nagyobb fékbeömlőnyílásokkal és átdolgozott padlólemezzel, hogy növeljék a teljesítményüket a montreali pályán. A Racing Bulls és az Alpine szintén módosításokat hajtottak végre az első szárnyakkal, hogy több lehetőséget teremtsenek maguknak a hétvégén. Az olasz csapat aerodinamikai változtatásokat vezetett be a hátsó kerékagyhoz illesztett szárnyaknál is, egy új szárnyvéglappal.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az Aston Martin vezetője szerint Norris és Piastri bizonyítja, hogy működhet a két ‘első számú’ pilóta stratégia
Zak Brown úgy látja, a McLaren 2025-ben rácáfolt arra a régóta hangoztatott nézetre, miszerint a Forma-1-ben... -
Brilliant Driver Program: A vezetési tehetség kibontakozása
Komoly sikereket ért el a Brilliant Driver Program: Krózser Menyhért a gokartversenyzés csúcsán ért el komoly... -
Ogier: 20 éves pályafutása sikerének váratlan mértékű fejlődése
Sébastien Ogier pénteken átvehette az idei vb-címet a FIA díjátadó gálán Üzbegisztánban, ahol a francia versenyző... -
Krisz továbbra is bajnok Németországban – Jézuska segítségével
Bár egy versenyt ki kellett hagynia, mégis sikerült megismételnie a bravúrt Gilyén Krisztiánnak. -
A bajnoki cím titka: Norris-szabály, avagy hogyan verik el Max és Oscar a versenyzőket
Lando Norris a 2025-ös szezon fináléjában, Abu Dhabiban harmadik helyével biztosította be első világbajnoki címét, és... -
Az olasz versenyző, Antonelli, aki a versenytársait is maga mögé utasította
Kimi Antonelli az idei szezon végeztével még versenyzett egyet, de nem a saját nevét használta, így...