Az FIA 2025-re szigorította az első szárnyakra vonatkozó előírásokat a Red Bull aggodalmai miatt, de a változtatások nem oldották meg a problémát a Spanyol Nagydíjon. Peter Wright aerodinamikai szakértő szerint a McLaren „nagyon okosan” kihasználta a szabályozás hiányosságait az első szárny fejlesztésével. Wright szerint az FIA új szabályai redundánsak, mivel csak a hajlásra vonatkoznak, így nem változott semmi a versenyen. Eközben elkészült a Forma-1 2026-os versenynaptára, de a Ferrari világbajnoka elvesztette a jogosítványát.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...