A kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A KTM válasza a Ducatinak: ne mártírkodjanak!
A MotoGP 2024-es szezonjában a Ducati az A-osztályban versenyez, míg a KTM és az Aprilia a C-osztályban indul. Ennek eredményeként több gumikészletet és wilcard futam lehetőséget kapnak a KTM és az Aprilia a Ducatihoz képest. A koncessziós szabályok fő célja az volt, hogy segítsék a japán gyártókat, akik szabadon fejleszthetik a motor és az aerodinamikai csomagjukat, valamint bármelyik pályán tesztelhetnek. A Ducati menedzsere meglepőnek tartja, hogy a KTM és az Aprilia is fejlesztési engedményeket kapott, a KTM szerint pedig képmutató az olasz márkától, hogy ezzel foglalkoznak. A Ducati kommunikációja mellett a Honda stratégiája is kritikát kapott, és szerintük inkább meg kéne kérdőjelezni, hogy miért kapott a Honda ilyen nagy segítséget.