Max Verstappen az Emil Frey Racing Ferrariját navigálta a Nürburgring Nordschleifén, egy nagyon versenyképes teljesítményt nyújtva, még a körrekordot is megdöntötte, bár hivatalosan nem erősítették meg ezt. A gyakorlásáról szóló beszámolók és információk miatt az imolai sajtónap fő témája volt, Verstappen pedig nyíltan elismerte, hogy gyorsabb volt, mint a korábbi rekord. Szándéka az volt, hogy segítsen a csapatnak és felkészüljön a jövőbeli 24 órás viadalokra, valamint szeretne részt venni a Nürburgringi 24 órás versenyen. A simaútorban már sok kört megtett a pályán, így a valós versenyzés során csak a tapadást kellett megszoknia a Ferrarival.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...