Max Verstappen az Emil Frey Racing Ferrariját navigálta a Nürburgring Nordschleifén, egy nagyon versenyképes teljesítményt nyújtva, még a körrekordot is megdöntötte, bár hivatalosan nem erősítették meg ezt. A gyakorlásáról szóló beszámolók és információk miatt az imolai sajtónap fő témája volt, Verstappen pedig nyíltan elismerte, hogy gyorsabb volt, mint a korábbi rekord. Szándéka az volt, hogy segítsen a csapatnak és felkészüljön a jövőbeli 24 órás viadalokra, valamint szeretne részt venni a Nürburgringi 24 órás versenyen. A simaútorban már sok kört megtett a pályán, így a valós versenyzés során csak a tapadást kellett megszoknia a Ferrarival.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az 2025-ös pilótarangsor lenyűgöző világa: Egy podcast által megörökítve
Az egész szezonon át adott pontszámok átlaga alapján elkészült a 2025-ös F1-es pilótarangsor: sorra vesszük és... -
Az F1 világát felbolygató szabályváltozások és tesztfestések aktuális hírei
Változik a felülivizsgálati jog szabálya, tesztfestést villantott a Williams, a Ferrari nem zárja ki, hogy lecserélik... -
A múlt hosszú árnyéka: Vettel régi sikerei akadályozzák Piastri karrierjét
Mégis miféle köze lehet Oscar Piastri Forma–1-es jövőjének ahhoz, hogy Sebastian Vettel a 2010-es évek elején... -
A Szabályváltozás Súlyos Hatásai: Friss F1-es Hírek és Szenzációs Storik a Szombati Napról
Változik a felülivizsgálati jog szabálya, tesztfestést villantott a Williams, a Ferrari nem zárja ki, hogy lecserélik... -
Az Endurosport legendája: Liszka Roland új kihívások elé néz 2025-ben
Exkluzív interjút készítettünk Vágó Norberttel, a MAMS enduro szakágának vezetőjével, amelynek keretein belül kiértékeltük a 2025-ös... -
Versenyszekszón a Hankook: Kemény harcok és izgalmas pillanatok a WRC-ben
A Hankook európai vezetője megterhelő, de hasznos időszaknak nevezte a dél-koreai gumigyártó bemutatkozó szezonját a WRC-ben.