Az FIA stewardjai az incidens után gyorsan megtárgyalták és meg is hozták döntésüket Pierre Gasly és Júki Cunoda ügyében: Gasly vezetéssel kapcsolatos megrovást kapott a baleset miatt. A vizsgálat során kiderült, hogy a 10-es autó vezetője hibázott, amikor megpróbált előzni a 22-es autót Monacóban. A dokumentumban részletezték, hogy a 22-es autó vezetője nem hibázott, az ütközésért elsősorban a 10-es kocsi vezetőjét találták felelősnek. A bizonyítékok alapján Gasly kapott megrovást, de további következmények nélkül megúszta az incidensét.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Bajnokaspiránsok közötti feszült pillanatok a hétvégi mérkőzésen büntetlenül
Lando Norris zárta az élen az Abu-dzabi Nagydíj második szabadedzését, Max Verstappent nem vizsgálták a feltartásgyanú... -
Az esélyesek kettős konfliktusa Abu-Dzabiban: Szoros verseny és rivalizálás a csúcson
Lando Norris zárta az élen az Abu-dzabi Nagydíj második szabadedzését, Max Verstappent nem vizsgálták a feltartásgyanú... -
Érkezik az Alpine F1 csapat – Január 23-án a bemutató
Január 23-án mutatja be 2026-os Forma-1-es versenyautóját a nagyközönségnek az Alpine — erősítette meg a francia... -
Az érthetetlen McLaren stratégia: rivális csapatok is meglepődtek
A McLaren volt az egyetlen csapat, amely a Katari Nagydíj 7. körében bevetett biztonsági autó alatt... -
A keresés hiábavaló volt: Leclerc nem talált
Miután a nyolcadik helyen ért célba a Katari Nagydíjon, Charles Leclerc úgy nyilatkozott, várja is, hogy... -
Széleskörű vizsgálat indult a McLarennél a katari eset után
A McLaren csapatfőnöke, Andrea Stella elismerte, a katari biztonsági autós fázisnál meghozott stratégiai döntésük „végső soron...