A monacói pilóta hétvégéje frusztrálóan alakult, már az első szabadedzésen autóját összetörte. Emiatt kihagyta a második edzést, de a harmadikon jól érezte magát a pályán. Az időmérőn kisebb hiba csúszott a Hadjar piszkos levegőjében, így nyolcadik lett rajtrácson. Kemény abroncsokkal rajtolt, bár kerékcseréje korán jött, ami nem tetszett neki. Leclerc kifejezte frusztrációját, de hangsúlyozta, hogy a csapat és saját munkájára fókuszál. Leclerc szavai érintenek a körülötte kialakult pletykákra is, melyek a Ferrarit és helyét érintik. A futam után Vasseur megerősítette, hogy Leclerc stratégiája túlzottan optimista volt, de hiányoztak a baleset és távolmaradás miatt az adatok.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Max Verstappen az új év kihívásaival szemben új rajtszámmal
A Red Bull klasszisa nem az 1-essel, de nem is a 33-assal indul 2026-ban, egy korábbi... -
Az „Expedíció a Fény Győzelmeért: A Hangsebesség Ellenállhatatlan Elsöprése”表示。
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
A jövő éve F1 világában: 2026 legfontosabb hírei
Az F1 elmagyarázta a jövő évet, Mekies Verstappenen ámul, aki szerint senki nem lehet csak félig... -
Az elbűvölő történet Michael Schumacherről: egy kis normalitás a legendás életében
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási... -
Logikusabbá válik a Superbike-vb hétvégéinek menetrendje
Jövőre módosul a Superbike-világbajnokság fordulóinak programja az eddig megszokotthoz képest., a futamok sorrendje változik. -
Vissza a versenypályára: az új F1-es motor gyorsításától turbólyuk is kinyílik
A Mercedes vezére szerint elméletben gyorsabbak is lehetnének a jövő évi erőforrások az eddiginél, de az...