A Cadillac bejelentette Tommy Hilfigerrel kötött első hivatalos szponzori megállapodását a 2026-os Forma-1-es szezon előtt, megerősítve amerikai identitását. A gyártót a Tommy Hilfiger öltözteti majd, többéves partnerséget kötöttek az ikonikus divatházzal. A TWG Motorsports és a Cadillac büszkén folytatja a Forma-1-es történetét, tiszteletben tartva az örökséget és új perspektívát képviselve.
A megállapodás részletezi a csapat teljes személyzetének öltöztetését, valamint egy világszerte piacra kerülő szurkolói kollekciót is tartalmaz jövő márciusra. A Tommy Hilfiger és a Cadillac egyesített erővel nemcsak versenyezni terveznek, hanem az innováció terén is új irányokat nyitnak a mérnöki szakma és a szórakoztatás jövője számára.
A vállalat logója jelen lesz az autón, az overallokon és a sisakokon egyaránt, tükrözve az együttműködés mélységét és széleskörűségét. A Tommy Hilfiger hosszú évek óta szponzorál Forma-1-es csapatokat, kimagasló szerepet játszva a motorsport kulturális hagyományainak ápolásában.”