A bemutatottnál is extrémebb oldaldobozon dolgozik a Red Bull

Kép forrása: hu.motorsport
P1racenews AI automatikus összefoglalója:

A bemutatottnál is extrémebb oldaldobozon dolgozik a Red Bull

Az RB20 autót a Red Bull bemutatója után összehasonlították a tavalyi Mercedes W14-gyel, mivel új motorvédő lemezzel rendelkezik, árkokkal a glória vonalán mindkét oldalon. A Red Bull az oldaldobozok alatti légbeömlőjéről is lemondott, helyette az oldaldoboz felső felülete nyúlik a nyílás fölé. Értesülések szerint ez a konfiguráció csak az első három futamra, Bahreinbe, Ausztráliába és Szaúd-Arábiába lesz jellemző, a melegebb időjárás miatt. A Japánban zajló futamokra azonban új tervet jelentenek be, amely a Mercedes által 2022-ben és 2023-ban kipróbált zeropod koncepcióra hajaz. Ezen változtatásokkal a Red Bull a hűtésre fog koncentrálni, a belső elemek átrendezése megkerüli az aerodinamikai tesztelés korlátait.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések