A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A cím javaslata: „KTM csődvédelem alatt lévő vezérigazgatója lemondott
Stefan Pierer lemondott a KTM, illetve a Pierer Mobility AG vezérigazgatói posztjáról, ám a jövőben is... -
Molnár Martin fényes karrierkezdetet ér el a közel-keleti F4-ben
Molnár Martin az F4 Middle East Championship második fordulójában eddigi legjobb eredményét érte el, és kétszer... -
Hamilton első tesztje a Ferrarinál problémákkal járt
Lewis Hamilton hivatalosan is megkezdte karrierjének új fejezetét a Ferrarinál, miután a héten először vezethette a... -
Molnár Martin helytállt a darálóban a közel keleti F4-es bajnokság második állomásán
Két top 10-es eredményt ért el Abu-Dzabiban, köztük eddigi legjobbját, és háromból kétszer csapata legeredményesebbje volt. -
Norris: „Éreztem, hogy a bajnoki cím elérhető – most mindent megteszek érte”
Lando Norris magabiztosan tekint az előttünk álló Forma-1-es szezonra, és eltökélt szándéka, hogy letaszítsa Max Verstappent... -
Olasz sajtó: Nem volt problémamentes Hamilton tesztje
Fioranóban még nem sikerült tökéletesen beállítani az F1-es Ferrari pedáljait: Hamilton nem érzett rá kezelésükre, ennek...