A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Domenicali hosszú távra elkötelezi magát az F1 vezetésében
A Liberty Media bejelentette, hogy szerződést hosszabbítottak Stefano Domenicalival, aki így 2029 biztosan az F1 elnök-vezérigazgatója... -
Harvick: Legge példája bizonyítja, hogy nem lenne szabad bárkit beengedni a NASCAR Cupba –
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Az F1 új generációjának uralma: Norris és Verstappen csatája
Norris egy interjúban vallott erről, de kijelentette, boldog tőle, hogy az idei szezon előtt a McLarent,... -
Domenicali hosszú távú elkötelezettsége az F1 iránt garantált – hivatalos közlemény
2029-ig biztosan a Forma-1 elnök-vezérigazgatójaként tevékenykedik tovább Stefano Domenicali, az olasz szakember ugyanis nemrég szerződést hosszabbított... -
A Sauber új főnöke, Piastri fizetése felkavarja a F1-es világot
Marko fél-egy másodperces lemaradást jósol a Red Bullnak, Bottasnak van F1-en túli B terve, csak Ricciardo... -
Az F1-es csapatok hatalmas pénzdíjakat zsebelhetnek be idén
Hiába a konstruktőri vb-cím, a McLaren mégis csak a negyedik legnagyobb összeget kapja – miközben a...