A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
„Ő nem egy idióta” – Verstappen kiállt Pérez mellett
Max Verstappen kijelentette, Sergio Pérez idei küszködése 100%-ban a Red Bull autójának tudható be, és a... -
NASCAR: Chase Briscoe stílszerű revansot vett a nagyszájú Christopher Bellen –
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
NASCAR Botrány: A Szervezet Vádolja a Csapatokat Tisztességtelenséggel
NASCAR-gate: A szervezet szerint a csapatok tisztességtelenek és csak maguknak köszönhetik a kialakult helyzetet - -
Verseny az élen: Ferrari és Cadillac a Fórmula-1 világában – keddi friss hírek
Leclerc-elsőséggel zárult a teszt Abu Dhabiban, Sainz, Ocon és Hülkenberg is átült új csapatához, kockázatot vállal... -
Csak a kör egy részén működik a C6-os gumi?
Lehet, hogy túlságosan lágynak bizonyul az utcai pályákra szánt új keverék: az F1 gumigyártója szerint át...