A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Mike Elliott felfogása megbukott, visszatért James Allison és a 2024-es F1-es Mercedest már ismét az ő ötletei alapján gondolják újra. De ő sem tévedhetetlen.
A Mercedes kiemelkedő autófejlesztési csapata a múlt heti távozások alapján elismeri, hogy a W13-as és W14-es autó koncepciója nem volt megfelelő, és az eredménytelen működés miatt folyamatos változtatásokra volt szükség. Ezért már az újabb fejlesztéseken dolgoznak a 2024-es W15-ös autóhoz, figyelembe véve a mostani tapasztalatokat és adatokat.
Mike Elliott a 2022-es autó tervezését és fejlesztését irányította, de most James Allison vette át a szerepet, ami arra utal, hogy az újabb autó már az ő vezetésével fog készülni. A technikai részlegben a feladatkörök és a felelősségvállalások is újraosztásra kerültek.
Azonban a W14-es autó fejlesztése nem hozott jelentős javulást, és továbbra is vannak alapvető problémák a vezethetőséggel, teljesítménnyel, tempóval és légellenállással. A gumikezelés korábban erősségnek számított, de a Brazíliában bemutatott padlólemez változtatása komoly gyengeséget eredményezett. Ezekből a tapasztalatokból kell tanulniuk a 2024-es autó fejlesztése során, amelyet Lewis Hamilton szerint teljesen új alapokon kell megtervezni.
A Mercedes tehát az új vezetői és csapatával próbálja kijavítani az előző két szezon hibáit, azonban a költségsapka korlátozások is kihívást jelenthetnek.
Forrás: Formula