Miért kellett behozni a safety cart Antonelli leállása miatt?

Miért kellett behozni a safety cart Antonelli leállása miatt?

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Meglepő lehetett a döntés annak fényében, hogy Ocon félreállását megoldották virtuális biztonsági autóval az F1-es Emilia-romagnai Nagydíjon. Több tényezős a magyarázat.

Az Emilia-romagnai Nagydíj során meglepő lehetett az eltérő döntés az igazi safety car bevetésével Andrea Kimi Antonelli leállása esetén, ellentétben Esteban Ocon virtuális safety car-os megoldásával. A két eset hasonló volt, de az eltérés több tényezőből adódott. Ocon könnyítette meg a marsallok dolgát azzal, hogy könnyen elérhető helyre állt le a pályán, így a virtuális autós megoldás elegendőnek bizonyult. Antonelli esetében viszont a pályán már nem volt hely az autó elhelyezésére, ezért az igazi safety car bevetése volt szükséges, ami idő- és körigényesebb eljárást jelentett a versenyen. Végül Antonelli autójának eltakarítása 14 percet és nyolc kört vett igénybe az Emilia-romagnai Nagydíjon.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések