A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Mercedes és a Haas az egyedüli csapatok, akik fejlesztésekkel érkeztek Austinba, miközben a mezőny többi csapata már inkább a 2026-os szabályváltozásokra fókuszál.
A Mercedes és a Haas az Austinba érkező két csapat, akik fejlesztésekkel álltak elő, míg a többi istálló már inkább a 2026-os szabályváltozásokra összpontosít.
A Mercedes a hátsó felfüggesztés finomhangolására fókuszált kisebb aerodinamikai optimalizálást hajtott végre, mely a felső légterelő elemek és szárnyelemek újratervezését jelentette.
A Haas nagyszabású fejlesztési csomaggal készült a hazai futamra, mely a padlólemez, padlószélek, oldaldoboz beömlőnyílások és hátsó sarokszárny felújítását tartalmazta.
Mindkét csapat célja az aerodinamikai hatékonyság növelése volt, a Mercedesnél főként a légáramlási minőség javítása a felső lengőkar környékén, míg a Haasnál általánosabb stabilitás- és szívóhatás-javítás volt a fő szempont.