A Netflix lendületet adott az F1-es szponzorszerződéseknek

A Netflix lendületet adott az F1-es szponzorszerződéseknek

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Jeff Mahony, a NEFT Vodka tulajdonosa és ügyvezetője a Formula.hu-nak elmondta, hogy a Netflix Drive to Survive F1-es sorozata miatt döntöttek az F1-es szerepvállalás mellett.

Az osztrák hátterű NEFT Vodka a Visa Cash App RB F1-es csapatának partnereként lépett színre a Formula-1-ben, a Netflix F1-es sorozatának köszönhetően. Az F1-es szerepvállalást a Drive to Survive hatása is motiválta, aminek következtében új demográfiai rétegek ismerkedtek meg a sportág világával. Az F1-es környezet kreatív, innovatív és precíz, ami vonzó a luxusmárkák számára. A szponzorációs együttműködés eredményeként a NEFT Vodka márka ismertsége jelentősen növekedett, és fantasztikus eredményeket értek el a száguldó cirkuszban. Jeff Mahony szerint az F1 segít mozgósítani, cselekvésre sarkallni és vásárlásokra ösztönözni a potenciális vevőket.

Tovább a cikkhez