A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A két német világbajnokot több apropóból összehasonlították, Kubica nem mehetett a Minardihoz, Alesi visszavonult, az FIA pedig hajmeresztő kilencpontos reformtervet mutatott be. Október 10. hírei ezek voltak az F1-ben.
A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója továbbra is a Pirelli marad a következő években, mivel a Bridgestone pályázata végül nem nyert. Stefano Domenicali F1-vezérigazgató szerint nincs tervezett gumiháború a közeljövőben.
Az FIA megerősítette, hogy két csapat vizsgálata kapcsán a Red Bull túllépte a költségvetési limitet, ezért pénzbírságra és egyéb hátrányokra számíthatnak. Az Andretti csapata már 2024-ben csatlakozni szeretne az F1-hez.
2021-ben Valtteri Bottas nyert a Török Nagydíjon, míg Max Verstappen a második, és Lewis Hamilton az ötödik helyen végzett a motorcseréből adódó hátrány miatt.
2018-ban Flavio Briatore szerint Sebastian Vettel hibázik a futamgyőzelmekre való túlzott koncentrálás miatt, ami miatt Lewis Hamilton jelentős előnnyel vezeti a világbajnokságot.
2014-ben újabb részletek derültek ki Jules Bianchi tragikus balesetéről, az esemény körülményei, valamint a Marussia autójának sebessége az ütközéspillanatban továbbra is rejtély.
2013-ban Sebastian Vettel elmondta, hogy nem olyan domináns, mint Schumacher, bár már zsinórban négy futamgyőzelemnél jár, közelítve a negyedik világbajnoki címéhez.