F1-Archív: Nem Raikkönen megy a Red Bullhoz

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


F1-Archív: Nem Raikkönen megy a Red Bullhoz

„2021: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint jelenleg rendben van mindkét csapatuk pilótafelállása. Max Verstappen és Sergio Perez versenyez az anyacsapatnál, míg Pierre Gasly és a debütáló Yuki Tsunoda az AlphaTauri csapatánál.
2020: A Mercedes elismerte, hogy elrontották Valtteri Bottas stratégiáját a Spanyol Nagydíjon. James Vowles, a csapat főstratégája szerint lett volna lehetőségük, bár csak egy körig, hogy elévágással megelőzzék Verstappent, és megszerezzék a második helyet.
2019: Sergio Perez meglepődött Lance Stroll tempóján. A mexikói pilóta elismerte, hogy nem számított arra, hogy csapattársa ilyen jó teljesítményt fog nyújtani a versenyeken.
2018: Nico Hülkenberg büszke arra, hogy túlélt minden fizetős versenyzőt az F1-ben, és továbbra is a mezőny tagja maradt, ami sokat elmond a kvalitásáról és tehetségéről.
2017: Még Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke sem számított arra, hogy Lewis Hamilton és Valtteri Bottas ilyen jól kijönnek egymással. Tisztelik egymást a pályán és a pályán kívül is.
2016: Franz Tost, a Toro Rosso csapatfőnöke szerint nem kellene már 2020-ban új motorformulát bevezetni, hanem érdemes lenne várni 2025-ig, hogy több gyártó csatlakozzon az F1-hez.
2015: A Ferrari meghosszabbította Kimi Raikkönen szerződését egy évvel a Belga Nagydíj előtt.
2014: Vijay Mallya, a Force India vezetője szerint valakinek el kellene magyaráznia Bernie Ecclestone-nak, hogy miért fontos az F1 jelenléte a közösségi médiában.
2013: Kimi Raikkönen nem ment a Red Bullhoz, és a csapat helyett Daniel Ricciardo kapta az ülést.
2011: A HRT nem csatlakozott a Formula-1-es Csapatok Szövetségéhez (FOTA), mert Colin Kolles, a csapatfőnök szerint a FOTA csak egy név, és jobban megértik a saját problémáikat, mint a FOTA elnöke.
2010: Niki Lauda még mindig nincs kibékülve a Ferrarival, miután a Német Nagydíjon csapatutasítást adtak. Szerinte a Red Bull példáját kellene követni, ahol lehetőséget adnak a versenyzőknek, és izgalmas sportot nyújtanak a rajongóknak.
2009: Chad Hurley, az US F1 projektet pénzelő YouTube-alapító merész kijelentést tett, miszerint az F1 megelőzheti a videómegosztó sikereit. Végül a csapat 2010-ben indult.”

Tovább a cikkhez

Forrás: Formula.hu

Kapcsolódó bejegyzések