A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Fernando Alonsót óva intik új csapattársától, Christian Horner Sebastian Vettelt és a csapatát is dicséri, Kimi Raikkönen rájön a Ferrari szenvedésének titkára. Az elmúlt évek híreiből válogattunk.
„2022-ben az Alfa Romeo tisztában volt azzal, hogy az Audi tárgyalásokat folytat a Sauber istállóval, és erről Frederic Vasseur is nyilatkozott.
2021-ben Kimi Räikkönen maradhatott volna az Alfa Romeo-nál, Frédéric Vasseur szerint az istálló nyitott volt a közös munkára.
2020-ban Max Verstappen nem bánta meg, hogy nem ment a Mercedes-hez, és úgy gondolja, hogy a Red Bull-ban is szép jövője van.
2019-ben Mattia Binotto, a Ferrari csapatfőnöke szerint jó hatással volt Sebastian Vettel lelkére, hogy megnyerte a szingapúri futamot, és reméli, hogy ez javítani fogja a kapcsolatukat.
2018-ban a Red Bull esetleg Le Mans-t célozhat meg, ha az F1-es lehetőségeik túlzottan korlátozódnak.
2017-ben Lewis Hamilton szerint az autójuk volt eddig a legnehezebben megérthető, és ezért kapta a „díva” becenevet.
2016-ban Kimi Räikkönen szerint a Ferrari sikertelen harca a Mercedes-szel visszaveti a csapatot.
2015-ben Sergio Perez a Force India csapatát a negyedik helyre várta a következő szezonban.
2014-ben Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke úgy gondolta, hogy Sebastian Vettel csapnivaló szezonja csak még erősebbé teszi őt.
2013-ban a Williams pozitívan csalódott a Mercedeshez kötött partneri megállapodásban.
2012-ben Christian Horner szerint a Red Bull hősiessége hozta meg nekik a sikert.
2011-ben Karun Chandhok komoly ambíciókkal várt az új évre, szeretett volna harmadik számú pilóta maradni, és a WEC-ben is részt venni.
2010-ben a Red Bull technikai igazgatója, Adrian Newey óvatos volt a friss bajnoki siker ellenére.
2008-ban a Formula-1-es mezőny egyöntetűen fantasztikusnak tartotta az algarvei pályát, ahol tesztelhettek.
2007-ben Fernando Alonso figyelmeztetést kapott Emerson Fittipalditól, hogy vigyázzon a leendő csapattársával, Nelson Piquet Jr.-ral.
2006-ban a BMW rájött, hogy az elektronika volt a problémájuk a téli teszteken, nem pedig a gumik.
2005-ben a Super Agurinak teljes japán felállása lehetett a következő évben.
2004-ben a BMW motorsport igazgatója, Mario Theissen büszke volt a csapat eddigi eredményeire és remélte, hogy a jövőben is sikeresek lesznek.”