A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Ütköznek a Mercedesek, Hartley lemond a Red Bull tartalékos posztjáról, Hill szerint Schumacher 2002 végén abbahagyja, lefoglalják a BAR-Hondákat: ezek voltak az F1 híre július 3-án.
A McLaren különleges retro festést mutatott be a 2023-as Brit Nagydíjra, emlékeztetve a 2006-2014-es évekre. A 2022-es Brit Nagydíjat Zhou horrorisztikus balesete vezette be, amelyet a tízkörös sprinttel zártak, Sainz elérte karrierje első F1-es futamgyőzelmét. A 2021-es Osztrák Nagydíjon Verstappen rajtelsőséget szerzett, Russell meglepetésszerűen a Q3-ba jutott. 2020-ban a Red Bull tiltakozott a DAS ellen, a Mercedes trükkös megoldása azonban legálisnak bizonyult. Az 2019-es Osztrák Nagydíj után a Red Bull, Ferrari és Renault csapatok különböző eredményekkel és problémákkal szembesültek. A 2018-as Ausztriai Nagydíjon Verstappen mutatta meg bajnoki potenciálját, míg Vettel a stewardok szigorával volt elégedetlen. 2017-ben Vettelt közmunkára ítélte az FIA az egyik versenyen történt sportszerűtlen viselkedése miatt. A 2016-os Osztrák Nagydíjon a Mercedes pilótái ütköztek az utolsó körben, ami kontroverziát váltott ki a csapatban és a szakértők körében egyaránt. A 2015-ös szezonban merült fel az ötlet, hogy változtassanak a nagydíjhétvége formátumán, például bevezetve szombati sprintversenyt vagy harmadik autóban ülő fiatal pilótákat. Az FIA megpróbált megfelelni a biztonsági szempontoknak az állórajtos szabály bevezetésekor, miközben a versenyzők és csapatok különböző véleményeket képviseltek az ügyben.