Idegennyelvű megnevezéssel: „F1 Archives: The Two Safety Car Laps of the Belgian Grand Prix

Idegennyelvű megnevezéssel: „F1 Archives: The Two Safety Car Laps of the Belgian Grand Prix

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A német világbajnok történelmet ír, Fisichella meglepetés pole-pozíciót szerez a Force Indiával, bejelentik Bottas maradását és Ocon visszatérését. Ezek voltak augusztus 29. F1-es hírei.

A Formula-1 történelmi eseményei közül kiemelkedik, amikor Max Verstappen 2023-ban megkapta az új Herendi F1-es trófeáját alig egy hónappal a Magyar Nagydíjon történt „baleset” után, melyen Lando Norris is részt vett. Sergio Perez 2022-ben jelezte, hogy más autót szeretne, mivel nehezére esik az a Red Bull, amivel most dolgoznia kell. A 2021-es Belga Nagydíjról emlékezetes marad, amikor hosszú várakozás és biztonsági autós körök után Max Verstappent nyilvánították győztesnek George Russell és Lewis Hamilton előtt, a mezőny pedig fél pontokat kapott. 2020-ban Lewis Hamilton körrekorddal szerezte meg a Belga Nagydíj pole-pozícióját, emlékezve a nemrég elhunyt Chadwick Bosemanra. 2019-ben az volt a nap, amikor Valtteri Bottas maradt a Mercedesnél, míg Esteban Ocon visszatért a Renault-hoz Nico Hülkenberg helyére. A 2018-as szezonban a Mercedes csapatfőnöke fontolgatta a csapatsorrend változtatását, míg 2017-ben a Renault nem volt készen Fernando Alonso leigazolására. Max Verstappen és a Ferrari-pilóták 2016-ban ütköztek egymással a Belga Nagydíj első körében, okozva némi feszültséget. A 2015-ös évben a Ferrari cáfolta a szóbeszédet a versenyzői akadémia megszüntetéséről, Arrivabene pedig megerősítette a tehetségkutató program folytatását. A 2014-es szezonban Nico Rosberg és Lewis Hamilton ütközött a Mercedesnél, de a csapat utána rendezte a helyzetet velük. 2013-ban Jean Todt ellenfelet kapott az FIA elnöki székéért vívott harcban David Ward képében. Végül, 2012-ben a Marussia és a Williams együttműködésbe kezdett a KERS területén.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések