A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Világjárvány, Sato és a Red Bull, utcai pálya Mumbaiban, versenyzőt keres a Williams, Heidfeld odalépett a Renault-nak, Zonta szerelőt gázolt, Herbertet vinné a Minardi. Ez történt az elmúlt 20 évben február 12-én.
Az Aston Martin bemutatta az újított AMR24-est a második F1-es bemutató héten, Alonso és Stroll vezetésével zöld színben. Az AlphaTauri főnöke, Franz Tost, Tsunoda teljesítményét kifogásolta a 2023-as szezonra való felkészülés során. George Russell már tesztelte a Mercedes idei autóját a szimulátorban, és nagy csapatharcra számít az előző szezon után. A Mercedesnek motorproblémái adódtak a 2021-es felkészülés során, de a motorfőnök biztos benne, hogy megoldják időben. Az elhalasztották a 2020-as Kínai Nagydíjat a koronavírus-járvány miatt, nehéz új időpontot találni rá. A Renaultnak kérdéses volt az autó elkészülése a 2019-es téli tesztre, az autó bejáratása is bizonytalan volt. Fernando Alonso vezethette az elsőként a McLaren-Renault autóját a 2018-as szezonban, emlékei vannak a Honda motor miatt kudarcot vallott tesztről. Kevin Magnussen könnyebb előzésekre számít az aerodinamikai változások miatt a 2017-es szezonban. Sergio Marchionne, az Alfa Romeo vezére a visszatérést javasolja az F1-be az 1950-es évek sikerének emlékére. Ron Dennis szerint a névadó szponzorok kora lejárt a 2015-ös költségek miatt. Stefano Domenicali szerint Kimi Raikkönen nyitottabbá vált az évek során a Ferrarival való kapcsolatában. Mika Hakkinen szerint Lewis Hamilton szenvedni fog a 2013-as szezonban a McLaren távozása miatt. Nick Heidfeld lenyűgöző teljesítményt nyújtott a Renaultnál a 2011-es teszten. A Lotus bemutatta új versenyautóját 2010-ben, Trulli és Kovalainen vezetésével, Londonban. Dietrich Mateschitz tárgyal Takuma Satóval a Red Bull tartalék pilótájának tisztségéről a 2009-es szezonban.