A hibridizáció korszakától rendhagyó First Day of Chaos az F1 pályán

Kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:

Elkezdődött a 2014-es tesztelés, egyes csapatok a pályáig sem jutottak el, Maldonado helyett Magnussen lehet a Renault pilótája, sokszorosára drágul a szuperlicensz, csak a Ferrari ment el a csapatok megbeszélésére, újra megnyitották a Senna-per aktáit, Webber a Minardinál mutatkozik be. Ilyenek voltak január 28. F1-es hírei az évek során.

2022: A Motorsport Világtanács sürgős tanácskozást hívott össze a 2022-es F1-es szezon problémáinak a megoldása érdekében. A szabadedzések hosszával kapcsolatos kérdések, például hogy hatvan vagy kilencven percesek legyenek, valamint a sprintek jövője az előtérben szerepelnek.
2021: Fernando Alonso visszatérve a sportághoz élesen kritizálja Lewis Hamiltont. Szerinte Hamilton sokkal többet köszönhet a Mercedestnek, mint fordítva, mivel George Russell példája alátámasztja, hogy valaki öt nap alatt az utolsó helyről feljuthat az első helyre a megfelelő autóval.
2020: A Williams erősítette csapatát a Red Bull és a Renault korábbi szakembereivel. A belső átszervezés részeként elbocsátották a felelősségre vonást kapó technikai igazgatójukat, Paddy Lowe-t, miután katasztrofális 2019-es szezont zártak.
2019: Nyikita Mazepinnek teljes Formula-1-es tesztprogram vár a szezon során, és nem más csapatnál, mint a Mercedesnél. Az orosz, aki debütál a Formula-2-ben, 12 privát tesztnapon vesz részt a 2017-es W08-as autóval, Esteban Ocon pedig támogatja őt a helyszínen.
2018: Fernando Alonso debütálása a daytonai 24 óráson technikai problémák, főleg fékproblémák miatt nem sikerült. Az abszolút értékelésben a spanyol a 38. helyen végzett a United Autosports versenygépén, csapattársai pedig Lando Norris és Phil Hanson voltak.
2016: A Renault gyári pilótája nem Pastor Maldonado, hanem a visszatérő Kevin Magnussen lett, ellentétben az előzetes bejelentéssel. A Renault és a venezuelai szponzora, a PDVSA közötti tárgyalások kudarcot vallottak.
2015: Daniel Ricciardo is támogatja az „1000 lóerős” tábor nézetét, és úgy gondolja, hogy minden versenyző szívesen lenne 50 km/h-val gyorsabb az összes kategóriában. A 2014-es szabályváltozások miatt az F1 sebessége jelentős mértékben csökkent, a hibrid erőforrások teljesítményét pedig 750 lóerőre becsülik.
2014: Jerezben megkezdődtek az előszezon első tesztjei, de sok problémával jártak az új generációs hibrid autók bemutatkozása. A napot Kimi Räikkönen zárta az első helyen, a Ferrari visszatérő pilótájaként, és ő volt a legtöbb kört megtett versenyző. Csak hat autó ért célba, a McLaren pedig elektronikai és hidraulikai problémák miatt bokszban ragadt, míg a Marussia problémákat talált autójában, és Angliában maradt. Lewis Hamilton összetörte az új Mercedest, de a második leggyorsabb időt teljesítette.
2013: Bemutatkozott a Lotus idei versenyautója, az E21, amit Kimi Räikkönen és Romain Grosjean vezetett. A csapat új harmadik pilótáját is bemutatták, aki Davide Valsecchi volt.
2011: A Ferrari nem rendelkezett saját szélcsatornával az új autó, az F150 fejlesztéséhez, így a Toyota kölni létesítményét is használták.
2010: Felipe Massa, aki súlyos balesetet szenvedett és kihagyta az előző szezon második felét, magabiztosan azt mondja, hogy képes visszatérni és jó eredményeket elérni.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések