A hajlékony szárnyak frusztráló hatása Vasseur-ra

A hajlékony szárnyak frusztráló hatása Vasseur-ra

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Két hónapig várt a Ferrari az FIA döntésére, amely végül szabályosnak nyilvánította a McLaren által is használt első szárnyat – ez idő alatt az olaszok a költséglimit miatt nem akartak pénzt égetni.

A Ferrari és a Red Bull kérést nyújtott be az FIA-hoz a hajlékony első szárny szabályozásának pontosítására a 2024-es szezonban, melyet a McLaren és a Mercedes esetében tapasztalt gyanús elhajlások inspiráltak.
Az FIA belga nagydíjon saját kamerákat alkalmazott az autók ellenőrzésére, de jelenlegi terheléses tesztjein változtatás nem történt.
A Ferrari saját hajlékony első szárnyának fejlesztését elkezdte az FIA döntése után, hónapokat veszítve ezzel.
Fred Vasseur szerint a hajlékony szárnyak szerepet játszhattak a konstruktőri világbajnoki csatában, különösen a szoros futamokon.
Az Olasz Nagydíj példaként szolgál, ahol a hajlékony szárny előnyöket biztosíthat a versenyzőknek, ahogyan a Ferrari és a McLaren közötti különbség is érzékelhető volt.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések