A mexikói F1-es baleset okait feltáró vezetési hibák

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A Haas főnöke szerint a túlhevült féknek volt köszönhető, hogy meghibásodott a dán autóján a bal hátsó felfüggesztés a Mexikóvárosi Nagydíjon.

Kevin Magnussen a Mexikóvárosi Nagydíjon a 8. kanyarban ütközött a falnak, mivel a bal hátsó felfüggesztése adta meg magát. Bár a pilóta épségben ki tudott szállni az autóból, a fal megrongálódása miatt a futamot piros zászlóval félbeszakították. Magnussen azt mondta, hogy a gumik a körök során fokozatosan elveszítették a tapadást, majd hirtelen teljesen elhasználódottak, és ezután történt a felfüggesztés meghibásodása. A csapatfőnök, Günther Steiner szerint a felfüggesztés hibájának oka a túlmelegedő fékek voltak, mivel Magnussen védekezés közben a fékjeit használta. A baleset után a bal hátsó fék is lángra kapott, és azt a marsalloknak kellett eloltaniuk. Bár a csapat elvesztett néhány fejlesztést a baleset miatt, mégis bizakodnak a szezon további futamai kapcsán.

Tovább a cikkhez

Forrás: Formula

Kapcsolódó bejegyzések