Azonosítatlan hajtókerekek: Mi rejlik a vállalatok F1-be öntött dollármilliói mögött?

Azonosítatlan hajtókerekek: Mi rejlik a vállalatok F1-be öntött dollármilliói mögött?

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Robin Fenwick, a Right Formula sportmarketing-ügynökség alapítója a Formula–1 üzleti vonzerejéről, a legújabb szponzorációs trendekről és a nemrég csatlakozott globális márkákról beszélt lapunknak. Szerinte a száguldó cirkusz kereskedelmi szempontból még soha nem volt ilyen erős.

Robin Fenwick, a Right Formula sportmarketing-ügynökség alapítója szerint az F1 üzleti vonzereje soha nem volt még ilyen erős, és a száguldó cirkusz kereskedelmi szempontból egyre erősebbé válik. Az ügynökség olyan partnerekkel dolgozik együtt, mint a Hilton, a Pirelli vagy az ExxonMobil, és törekszenek a legjobb munkatársak foglalkoztatására. Fenwick hangsúlyozza, hogy az F1 vonzó célpont a szponzorok számára, hiszen a sport globális szinten működik és ma már olyan nagy márkák is megjelennek itt, mint a Qatar Airways vagy az LVMH. Fontosnak tartja a fiatal közönség bevonását és az új trendek, mint a fenntarthatóság és a digitális jelenlét kiemelkedő szerepét az F1 jövője szempontjából.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések