A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Cadillac: TikToktól érkezik az F1-es marketingigazgató
Az eddigi hírek alapján Horváth Dániel arról ír, hogy a Cadillac F1 csapatának marketingigazgatója, Ahmed Iqbal, a TikTok korábbi autóipari stratégiavezetője. Iqbal feladata lesz a Cadillac F1 márkaidentitásának és kommunikációs stratégiájának kialakítása, valamint a rajongói elköteleződés és a nemzetközi partnerségek irányítása. A céljuk egy modern, digitálisan aktív és erősen amerikai karakterű F1-csapat létrehozása. Iqbal szerint a Cadillac F1-hez való csatlakozás egy generációs lehetőség, hogy új fejezetet írjanak az amerikai motorsport történetében. A szakember korábban a Twitter (X) autóipari részlegét vezette, és pályafutását a JP Morgan pénzügyi vállalatnál kezdte, valamint az Audi USA-nál is dolgozott.