A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A tízből hét csapat, köztük a konstruktőri címért harcoló három alakulat, a Red Bull, a McLaren és a Ferrari is hozott fejlesztést az F1-es Szingapúri Nagydíjra.
Az F1-es csapatok Szingapúri Nagydíjra tervezett fejlesztéseit bemutató dokumentum szerint hét csapatnál érkezett új elem az autókra.
A Red Bull megnagyobbította az első fékhűtőcsatornán a kimeneti részt a hatékonyabb fékhűtés érdekében.
A Ferrari a szárny harmadik és negyedik elemén változtatott a terhelés eloszlásának módosítására.
A McLaren az övszárnyon változtatást eszközölt a nagy leszorítóerő szükségéhez alkalmazkodva.
Az Aston Martin az első szárnyon végezte pályaspecifikus fejlesztését az egyensúly érdekében.
Az Alpine a nagy leszorítóerőt igénylő pályához igazította a hátsó szárnyát, hogy növelje a hátulra eső terhelést.
A Williams a felfüggesztésén változtatott, pozitív irányú lépésként értékelve a fejlesztést.
A Mercedes, a Haas és a Sauber nem alkalmazott fejlesztést a Szingapúri Nagydíjra.