A kép forrása: F1világ
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Mercedes pilótája szerint biztonsági kockázatokat vet fel, hogy az új generációs F1-es autók minden korábbinál nagyobb végsebességre lesznek képesek, a változásokat mindenesetre érdekesnek tartja.F1VILÁG.HU – Hírek
Az FIA nyilvánosságra hozta a 2026-ra tervezett aerodinamikai szabályokat, melyek szerint az autókban mind az első, mind a hátsó szárny állítható lesz. George Russell aggódik a biztonsági kockázatok miatt, különösen gyors pályákon. Az autók várhatóan 360 km/órás sebességre képesek lesznek, ami új kihívások elé állítja a versenyzőket. Russell elemzi a végsebesség növekedésének szükségességét és az esetleges veszélyeket, bár kiemeli, hogy az FIA tudatában van ezeknek. A pilóta úgy véli, hogy a javuló versenyek érdekében elfogadható a leszorítóerő csökkentése, ha ezáltal növekszik a szélárnyékolás hatékonysága. Russell hangsúlyozza a jó és kemény versenyzés fontosságát a jövőben.