A kép forrása: F1világ
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Egy negyedik DRS-zóna is a versenyzők rendelkezésére áll majd a Forma-1-es világbajnoki sorozat következő állomásán, Szingapúrban, melytől azt remélik, az idei versenyen az eddigieknél több előzést látunk majd. Ebben a cikkben összeszedtünk néhány érdekességet, amit tudni érdemes a soron következő versenyhelyszínről!F1VILÁG.HU – Hírek
A Forma-1 cirkusz hatalmas logisztikai feladatot oldott meg, hogy átszállítsa az autókat és a személyzetet 7 ezer kilométeres távolságra Bakutól Szingapúrig, ahol a Malakka-szoros találkozik a Dél-kínai-tengerrel. Szingapúrban, az Egyenlítőn fekvő városban, a 15. nagydíjra ugyanazokat a gumikeverékeket választotta a Pirelli, mint tavaly: a C3-as, C4-es és C5-ös keverékeket. A szingapúri pályát tavaly módosították az áramlás javítása érdekében, a pálya hossza csökkent 4,940 kilométerre, és a kanyarok száma 23-ról 19-re csökkent.Az utcai pálya nagy igénybevételt jelent a versenyzők számára, ahol egy rossz ívválasztás könnyen falnak vezethet, és a bokszkiállások jelentős időveszteséggel járnak. Az előzés nehézsége miatt az egykiállásos stratégia dominál, de két kiállás is szóba jöhet biztonsági autós szakaszokkal tördelve. A lágy keverék főként az időmérőn fontos, míg a versenyen a közepes és kemény keverékek dominálnak, de a hosszú etapok és gumikopás miatt sok taktikai lehetőség rejlik a versenyben. Az FIA idén egy negyedik DRS-zónát is bevezet a több előzés és akció érdekében a szingapúri versenyen.