A kép forrása: F1világ
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A nyári szünet előtti Magyar Nagydíjon Charles Leclerc megszerezte a pole pozíciót, majd a verseny első két etapját is magabiztosan vezette. Az utolsó kerékcsere után azonban drasztikusan visszaesett a tempója, és végül csak negyedikként intették le – ami komoly frusztrációt váltott ki belőle.F1VILÁG.HU – Hírek
A Ferrari és George Russell közötti véleménykülönbség arról szól, hogy a csapat megemelhette Leclerc guminyomását a Hungaroringen, hogy ne kopjon túlzottan a kopólemez. A telemetriai adatok is megerősítették Russel állításait, ami arra utal, hogy már korábban is módosítottak motorbeállításokon a verseny alatt. Leclerc határozottan tagadta Russell elméletét a Holland Nagydíj előtt, sőt szerinte a helyzet sokkal bonyolultabb annál, mint amit Russell leírt. A Ferrari továbbra is dolgozik a probléma megoldásán, mely Zandvoortban is gondot okozhat. Leclerc szerint a probléma még mindig fennáll, de próbálnak más módon kezelni, hogy ne befolyásolja a teljesítményüket annyira. A Ferrari folytatja a nyomozást a lehetőségek után a Magyarországon tapasztalt tempóvesztés okán, miközben a szezon második felében kemény csatát kell vívnia a konstruktőri második helyért.