A kép forrása: F1világ
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Mercedes hosszú évek után végre áttörte a szingapúri hőség és páratartalom jelentette korlátot – derült ki Andrew Shovlin, a csapat pályamérnöki igazgatója magyarázatából.F1VILÁG.HU – Hírek
A brit istálló, a Mercedes, hagyományosan küszködött a tapadási és hűtési problémákkal a Marina Bay-i hétvégéken, de idén George Russell pole pozíciót és győzelmet szerzett, míg Kimi Antonelli az ötödik lett, ez pedig a csapat legjobb eredménye a 2018-as Hamilton–Bottas remeklése óta. Shovlin szerint a siker kulcsa az volt, hogy hónapok óta dolgoztak azon, hogyan védjék jobban a hátsó abroncsokat a nagy tapadást igénylő pályákon, és ez vezetett a győzelemhez. A Mercedes kapott egy új első szárnyat, ami segítette a pilótákat „kényelmesebben érezni” az autót, de nem jelentett drámai előrelépést. A cél az volt, hogy az autó természetesebben forduljon, és a csapat reméli, hogy a szingapúri forma egy tartós fejlődési irány jele lehet. Shovlin bízik abban, hogy a Mercedes versenyképes maradhat akár forró körülmények között, akár nagy tapadást igénylő pályákon.