Az előkészületekben lemaradt csapatok szorosan üldözik a versenyt

Bár a szezon első felében a legtöbb Forma-1-es csapat több hullámban is érkezett fejlesztési csomagokkal, a Magyar Nagydíjra csak néhány istálló jelentett be újabb aerodinamikai vagy hűtésre vonatkozó módosítást – ez azonban nem meglepő, hiszen a Hungaroring jellegzetes, technikás pályája különleges kihívásokat támaszt.F1VILÁG.HU – Hírek

A Red Bull Racing csapata két elemet módosított az autóján a Hungaroringre: az első szárny légterelő elemeit és az első kerék körüli légbeömlőket. Céljuk az első tengelyre jutó leszorítóerő növelése és a fékrendszer hűtésének javítása volt. A Visa Cash App Racing Bulls is két módosítást hajtott végre: optimalizálták az első fékcsatornát és nagyobb hűtőnyílásokat szereltek fel a magas hőmérsékletre való tekintettel. Az Aston Martin új, agresszívebb első szárnyt alkalmazott a hátsó szárnnyal kiegyensúlyozottabb aerodinamikai egyensúly érdekében. A további csapatok, mint a Mercedes vagy a Ferrari, nem mutattak be fejlesztéseket, így a módosításoknak lehet döntő hatásuk a hétvégi versenyeken. A fejlesztések fontossága kiemelkedő a Hungaroring szűk pályáján, ahol az aerodinamika, a gumikezelés és az autók stabilitása kulcsfontosságúak lehetnek.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések