A kép forrása: F1világ
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A Haas csapata megerősítette, hogy a 2025-ös szezonra készülő VF-25-ös kódjelű autója nem fogja teljes mértékben követni a Ferrari új, 677-es kódnéven futó versenygépének műszaki megoldásait. Bár a két istálló szoros technikai együttműködésben dolgozik, a Haas saját döntései alapján több területen is eltér majd a maranellóiak irányvonalától.F1VILÁG.HU – Hírek
A Haas csapat a Ferrari által választott vonórudas rendszer helyett a nyomórudas megoldást alkalmazza az első felfüggesztésnél, mivel ez jól bevált és eredményesnek bizonyult az idei évben. A csapat stratégiai döntése, hogy marad a jelenlegi rendszer mellett, és inkább az erőforrásokat az új, 2026-os projektre fókuszálja. A VF-25 jelentős változásokon megy keresztül az új szabályoknak megfelelően, például teljesen áttervezett karosszériával és új hátso felfüggesztési rendszerrel. A Haas szoros együttműködésben áll a Ferrarival, és infrastruktúrája több kontinensre kiterjed, különleges helyzetet teremtve a Forma-1 mezőnyében. A csapat az átmenet éveit éli 2025-ben, miközben már a 2026-os érára készül, új kihívásokkal és lehetőségekkel szembesülve.