A Forma-1 hivatalos gumibeszállítója 2025-re tervezi bevetni a hatodik, extra puha keveréket bizonyos városi pályákon, remélve, hogy javítani fogja a teljesítményt és növelni fogja a stratégiai lehetőségeket a versenyeken. A teszten azonban kiderült, hogy a C6-os abroncs túlmelegszik, mielőtt még egy teljes gyorskört teljesíthetne, így további elemzésekre van szükség a használat helyének eldöntéséhez. Mario Isola megjegyezte, hogy a C6-os abroncs jól teljesített bizonyos csapatoknál, de másoknál nem hozott túl nagy változást a C5-höz képest. A tapasztalatok és az adatok alapján alaposan meg kell fontolni, hol alkalmazzák majd a C6-ot a jövőben. Az új keverék mellett a többi 2025-ös típus jól teljesített, és tervezik a kopás csökkentését a következő szezonra.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A nap képe: ismét együtt vacsorázott Abu Dhabiban az F1-es mezőny
A nap képe: ismét együtt vacsorázott Abu Dhabiban az F1-es mezőny -
Elkezdődött az évadzáró, Toyota a Haasban: csütörtöki hírek
Norris nem kér csapatutasítást, Verstappen nyugodt, Hadjar készen áll, Hamilton utálta a mostani autókat, névadó lesz... -
Sorozatos veszteségek a NASCAR Cup-csapatnál: Mire van szükség a fordulathoz?
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Az ifjú tehetségek, Leclerc és Russell, felkészülnek az útvesztőkkel teli bajnoki csatára
Az Abu-dzabi Nagydíj elsősorban a McLaren és a Red Bull vb-címért folyó csatájáról szól majd –... -
Dettwiler elutasítja Simoncelli támogatását a Moto3-as baleset után
A sepangi Moto3-as balesetben megsérült Noah Dettwiler új közleménye szerint nem fog jövőre Paolo Simoncelli csapatánál... -
A különleges összjövetel: Macskabölcsi, autóversenyzők, politikusok és üzletemberek együtt sütiztek Kápolnán
Magyar autóversenyzők csúcstalálkozójának adott helyszínt a kápolnai Hello Cuki cukrászda.