Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A tragikus sorsok összekapcsolódása: Világbajnok halála és rejtélyes vége
63 évvel ezelőtt ezen a napon szenvedett halálos balesetet Gary Hocking, aki a motorsport mellett az... -
Räikkönen lustálkodása megölte a Top Gear forgatást
A Jégemberre minden szempontból jellemző történetet osztott meg Kimi Räikkönenről a Top Gear egykori producere. -
Az újságíró beszámolt Stoner világbajnoki címeiről és kiválasztotta, melyik áll hozzá közelebb
Casey Stoner úgy véli, a 2007-es világbajnoki címe sokkal nehezebb, a négy évvel későbbi skalpja viszont... -
Az ikonikus színész, Rónavölgyi Endre befejezte pályafutását
Az elért eredményekkel elégedetten, valamint büszkén zárta le versenyzői karrierjét a rutinos pilóta. -
A Mercedes megkerülhetetlen rivalitásban tündököl 2026-ban?
Toto Wolff pesszimista, csapatfőnökké lett volt kollégája pedig állítja, a Mercedes esélyessége csak mesterségesen kreaált legenda. -
A Ferrari Barcelonában a túlélésért versenyez
Fred Vasseur szerint a január végi, zárt kapus barcelonai F1-es teszten nem a nyers teljesítmény hajszolása...