Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Las Vegas-i Nagydíj Pénteki Eseményei: F1VILÁG.HU Perceken Át
A Las Vegas-i Nagydíjjal folytatódik a 2024. évi Forma-1-es világbajnoki sorozat. Ha az F1VILÁG.HU-val tartasz, ezúttal... -
Egyensúlyozás a félelem és a kaland között: Cunoda Juki és az Indy 500 dilemmája
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Kettesben a gyors sávokon: Az 23XI és az FRM perében új fejezet kezdődik
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Az ikonikus kapcsolat csodálatos kezdete – Schumacher és a Ferrari 29 éve kezdődött
Michael Schumacher 1995. november 21-én tesztelte először rendesen a Ferrari F1-es torpedóját. Ő és a csapat... -
A McLarennél újra fellángol a küzdelem: bezártak egy kiskaput az F1-ben
Niels Wittich távozására reagáltak a versenyzők, Tsunodát majdnem kitoloncolták, a csapatok nem akarják, hogy az Audival... -
Élnek a bajnoki álmok, de Leclerc szerint nagy a nyugalom a Ferrarinál
Elérhető közelségben van a Forma-1-es világbajnoki cím a Ferrari számára, Charles Leclerc viszont azt mondja, ennek...