Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Formula-1 kulisszatitkai: Egy izgalmas beszélgetés a 2025-ös szezonról
Mi történt a háttérben, hogyan zajlott a 2025-ös szezon és mi várható 2026-tól? Tarts velünk a... -
A McLaren titka a világbajnoki címért: Csapatutasítások, amik a győzelem felé vezetnek
Zak Brown egyértelművé tette, hogy utasítani fogják-e Oscar Piastrit Lando Norris elengedésére, ha ettől függ a... -
Norris verhetetlen Verstappen előtt az első edzésen
Szinte egál idővel kezdett Abu Dhabiban Lando Norris és Max Verstappen: ezt hozta az újoncokkal feldúsított... -
A McLaren döntött: lehet csapatutasítás, ha…
Zak Brown elismerte: „őrültség lenne”, ha nem tennének meg mindent, ha esetleg úgy alakul, hogy már... -
Az F1-es Abu Dhabi Nagydíj első szabadedzésének hivatalos eredménye
Norris, Verstappen és Leclerc szinte azonos idővel zárta az első egy órát: így kezdődött meg az... -
A McLaren történelmi döntésre készül a vb-döntőn: csapatutasítás vagy önmegtartóztatás?
A 2025-ös Forma-1-es világbajnokság szezonzárója előtt a McLaren már nem zárja ki a csapatutasítások alkalmazását. Zak...