Augusztus végén a NASCAR Cup rájátszásának előtt a többség aláírta az új charter-szerződést, de két csapat, a 23XI Racing és a Front Row Motorsports nem tette ezt meg, kifogásolva a szerződés gazdasági hátrányait és a NASCAR túlzott befolyását. A 23XI és az FRM perelni kezdte a NASCAR-t és vezetőjét, Jim France-t, azért hogy változást hozzanak a sportban, és az igazságosságot szolgálják. A csapatok 2025-ben hatályba lépő szerződésének részletei korlátoznák a versenyt és erőltetnék a csapatokat a NASCAR-hoz és beszállítóihoz. A csapatok hosszú ideje küzdenek nagyobb bevételekért, és a charterek állandóvá nyilvánításáért. Jelenleg 36 charter érhető el, amik biztos rajthelyet és részesedést a bevételekből biztosítanak.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A Toyotával egyetértő Evans és a vitatott csapatutasítás Chilében
Elfyn Evans elégedett a második hely megszerzésével a Chile Rallyn, és nem bánja, hogy a Toyota... -
Japánban megrendezett MotoGP hétvége teljes programja
Motegibe látogat a gyorsaságimotoros-vb mezőnye, de lesz NASCAR és zárul a Kamion-Eb idénye: mutatjuk a legfontosabb... -
Priastri fenyeget Boldtal
A McLaren ausztrálja hangsúlyozta: kész segíteni F1-es csapattársát a vb-címért folyó harcban, de közben a konstruktőri... -
A „Keanu Reeves Visszatér a Versenypályára a Toyota Bajnokságában
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Hármas erő a Szilézia Rallyn: Az MRF három versenyzővel indul a versenyen
A lengyel Szilézia Rallyn három versenyzővel próbál végrehajtani a szinte lehetetlen feladatot az MRF Team, mely... -
Sainz szerint a Ferrari pontosan tudja, hol állnak Leclerc-el egy szinten
A Ferrari versenyzője, Carlos Sainz azt mondja, jó eséllyel Charles Leclerc a leggyorsabb versenyző, akivel valaha...