A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
F1-Archív: Alonso és Raikkönen összecsap
2022-ben az F1 versenynaptárát nem csak anyagi szempontok alapján állítják össze, és a Német Nagydíj visszatérése kis esélyekkel kecsegtet. 2021-ben mindenki megvizsgálja a 2022-es szabályokat, hogy találnak-e kiskapukat. 2020-ban a Mercedesnél továbbra is problémák vannak a gumikkal, annak ellenére, hogy megnyerték a versenyt. 2019-ben a Ferrari tiltakozik az egységesítendő alkatrészek ellen, és szerintük ez ellentétes a F1 DNA-val. 2018-ban Pierre Gasly veszi át a Renault helyét a Red Bullnál. 2017-ben a Liberty Media 20 éves autót alakít át kétülésessé a VIP utasok számára. 2016-ban a Williams készen áll egy szupersztár pilóta leigazolására. 2015-ben Alonso örül a rádióforgalom korlátozásának, mert így nagyobb szerepet kapnak a versenyzői megérzések és képességek. 2014-ben zöld utat kapott az Orosz Nagydíj helyszíne, és 2013-ban kérdéses volt, hogy a Lotus és Raikkönen marad-e együtt a következő szezonban. 2012-ben pedig Adrian Newey aggódik, hogy az új szabályrendszer miatt az F1 a „motorgyártók világbajnokságává” válik.
Forrás: Formula.hu