A TikTok világából az F1 elitjébe: Az Ahmed Iqbal nevezete ki a Cadillac marketingigazgatójának

A TikTok világából az F1 elitjébe: Az Ahmed Iqbal nevezete ki a Cadillac marketingigazgatójának

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A Cadillac újabb kulcsfontosságú igazolást jelentett be, miközben gőzerővel készül a 2026-os Forma-1-es bemutatkozására. Az amerikai márka Ahmed Iqbalt nevezte ki marketingigazgatónak, aki a csapat globális marketingstratégiájáért, márkaépítéséért, szurkolói kapcsolataiért és partnerségeiért lesz felelős.F1VILÁG.HU – Hírek

Az F1-es mezőnyhöz tizenegyedikként csatlakozó Cadillac intenzíven toboroz szakembereket különböző területekre az engedély megszerzése óta. Iqbal meghatározó szerepet kapott, hiszen feladata lesz egy különálló márkaidentitás kialakítása és a csapat pozícionálása az amerikai piacokon. Az új szakember tervei között szerepel digitális platformok, közösségi történetmesélés és élő események szervezése a rajongók bevonása érdekében. Céljuk, hogy a Cadillac F1 „egyesítő erővé váljon az amerikai motorsport rajongói körében”. Iqbal korábban a Twitter és az Audi of Americana ágazatait is irányította, karrierjét pedig a JP Morgannál kezdte befektetési bankárként.

Tovább a cikkhez