A Forma-1-ben és Forma-2-ben is aktív Isack Hadjar és Júki Cunoda a tehetségükről híresek, ám Hadjar a rádió alkalmazásában mutatkozik csak igazán érzékenynek. Melbourne-ben tört össze autójával, ami megosztotta a szakértőket, de még mindig a Red Bull ülését megcélozhatja a mentalitásával és sorozatos pontszerzéseivel. Cunoda heves vérmérséklete miatt sokszor hangot ad elégedetlenségének versenyeken, Hadjar pedig bevallotta, hogy bár még mindig kiabál és sérteget, de nem nyomja meg a rádió gombját ezen megjelenítésére. A RacingNews365-nek Hadjar ezen kívül elmondta, hogy az autóban határozottan javult a higgadtsága, de sosem dobálná meg senkit. Wolff Toto pedig elárulta, mi akadályozza a Mercedest, hogy részt vegyenek a Le Mans-i futamon, mely érdekesség jelenlegi helyzetük tükrében.
Kapcsolódó bejegyzések
-
A 2025-ös év F1-es versenyzője: Ki szerezte meg az első helyet?
Lando Norris lett a világbajnok, de vajon őt is láttuk-e a legjobbnak idén? Idén is az... -
Tsunoda búcsúja: a Racing Bulls gyönyörű autójától való elköszönés megbánása
Yuki Tsunoda elárulta, hogy a 2025-ös Forma-1-es szezonból mindössze egyetlen komoly hiányérzete maradt: az, hogy nem... -
Wolff figyelmeztet: A szimuláció-valóság kockázata a 2026-os szabályváltozásoknál
Toto Wolff szerint a 2026-os, radikális Forma-1-es szabályváltozások előtt egyetlen tényező emelkedik ki igazán a kockázatok... -
Az alábbi cím hatékony lehet: „Mekies: Így képzeli el a Red Bull Hadjart 2026-ra a csapatfőnök
Isack Hadjar 2026-ban a Red Bullnál folytatja Max Verstappen csapattársaként, Laurent Mekies pedig világossá tette: nem... -
Az új fórmula-1 csapat érkezését jelző cím: „Audi Revolut F1 Team: köszöntés a versenypályán, búcsúzás a Saubertől!
Az Audi jövőre debütáló csapata körül egyre több minden körvonalazódik, miközben a Sauber 33 év után... -
A McLaren öröme: Wolff elismeri a Mercedes-motor hatékonyságát
A McLaren idén történelmi duplázást ünnepelhetett, Toto Wolff pedig „szép” részletnek nevezte, hogy a Mercedes erőforrása...